5 fotó
Az Infiniti az a Nissannak, ami a Lexus a Toyotának. Eredetileg az amerikai piacra szánt prémium márka. Ám modelljeik nem csak a tengerentúlon lettek népszerűek, de szürke importtal eljutottak sok országba és Európába is megérkeztek az autók.

[bekkep]A Toyota már korábban lépett és megkezdte a Lexus hivatalos értékesítését Európában. Erre törekszik a jövőben a Nissan is, derült ki Steve Wilhite, marketing vezető nyilatkozatából a Tokiói Autószalonon. A világpiac meghódításának első lépéseként elsőként Dél-Koreában nyitottak szalonokat idén, jövőre pedig Oroszországban építik ki a hálózatot.

2007-ben a kínai piacon jelenik meg a luxusmárka, majd ezt követően indulhat meg Európában a hivatalos értékesítés. Az európai értékesítést az nehezíti, hogy jelenleg az Infinti a benzinmotorok fejlesztésére koncentrál, az itteni piacok pedig a dízel autókat preferálják. Ezért a jövőben új dízelmotorokat, és kifejezetten az itteni piacoknak megfelelő autókat is fejleszt a japán gyár.