



[bekkep]Eltekintve egy-két apróságtól az autó megörökölte a koncepcióautó öltözékét. Szerencsére megmaradtak az első sárvédőkön látható levegőnyílások, és a diffúzor is az autó része. Ezek egyértelműen a száguldást jelképezik, hiszen az előbbi a fékek hűtést javítja, utóbbi pedig az autó farát stabilizálja.
Ha nem csal a szemünk ugyanolyan felnik kerültek az autóra, mint a Megane RenaultSport Cup és Trophy limitált modellekre. Ezeken 18 colos abroncsok feszítenek. Egyelőre nem tudni pontosan milyen motor lesz az autóban, de a pletykák 2,0 literes, 200 lóerősről regélnek.
Ez készülhetne a korábbi változat szívómotorjának tovább fejlesztésével, ám valószínűbb a Laguna GT és a Megane RS-ben is szerepelő turbómotor alkalmazása. Ezzel valószínűleg hét másodperc alá süllyedne az autó 0-100-as gyorsulási értke, végsebessége viszont 230 fölé kúszhatna.
