Csak pár apró részletben különbözik a versenyautó eleje az új L200-as orrától
6 fotó
Nemrég látott napvilágot az első hivatalos fotó a teljes egészében megújult Mitsubishi L200-ról, amelynek eleje szinte megegyezik a Párizs-Dakart megjárt versenyautóéval.

A típus népszerűsége a pickup kategóriában hét éve töretlen, a típus 48 százalékot tudhat magáénak a pickup kategória piacából.

Megmaradt az L200-as szívóssága, amiben akár jobb is lehet elődjénél, miután a karosszéria 25 százalékkal merevebb lett. További jó hír azoknak, akik sokat járnak nehéz terepen, vagy nehezebb utánfutókat vontatnak, hogy a jobb felszereltségű autókban kipörgésgátló és állandó négykerék-hajtás lesz.

Felnyitva a gépháztetőt, az Euro IV-es követelményeknek megfelelő, 2.5 literes, közvetlen befecskendezéses turbódízel motort találunk, amely 136 lóerős teljesítményt nyújt. Később 160 lóerős változat is elérhető lesz.

5,9 méter sugarú fordulókörével, jó minőségű anyagokból készített utasterével a gyár szerint az L200 már nem is emlékeztet haszongépjárműre. Ezt az érzést erősíti még, hogy a hírek szerint az autó most első ízben megrendelhető lesz automatikus sebességváltóval is.

Kapható lesz egy, illetve két üléssoros, kétajtós és duplakabinos négyajtós változat is a 4Work modelltől a legkeresettebb, gazdag felszereltségű Warrior illetve Animal változatig. Részletesebb információkra novemberig, míg az új autók érkezésére 2006 februárjáig kell várni.