A középmotornak hála elöl 260, hátul 150 literes csomagteret alakíthattak ki a Caymanban
12 fotó
A Cayman csak nevében teljesen új, az autó maga a legolcsóbb Porsche modell, a Boxster kupéváltozatát jelenti. 295 lóerős, 3,4 literes boxermotor hajtja az autót, ezzel csak 30 lóerővel marad el a 911-es alapmodelltől.

Ezzel a háttérrel 5,4 másodperc kell a nulláról százra gyorsulásához, a végsebesség 275 km/óra. A sebességváltó logikusan a Boxster S-ből származik, de a hatsebességes kézi váltót továbbfejlesztették. Felárért rendelhető az ötfokozatú Tiptronic S, amely a váltókar mellett a kormányon lévő gombokkal is kapcsolható kézzel.

A futómű alumíniumból készült, alaphelyzetben 18 colosak a könnyűfém felnik és igény esetén a Porsche elektronikusan vezérelt lengéscsillapítással szállítja az autót, Porsche Active Suspension Management (PASM) néven. A PASM helyből 10 milliméteres ültetést jelent, a vezető az automatikus vezérlés helyett gombnyomásra állandó Sport üzemmódba kapcsolhatja a rendszert.

Az igazi Porsche hívőket egyedül a középre szerelt motor szomoríthatja el, de ezzel egy sokkal könnyebben vezethető autót sikerült alkotni a Porschénak, akárcsak a Boxster esetében.

Ennek köszönhetően ráadásul két csomagtér kialakítása is lehetségessé vált. A kisebb első 150 literes, a nagyobb hátsó űrtartalma 260 liter. A kettő együtt már meghaladja egy Peugeot 407 limuzin értékét.

A Cayman ellenfele lehet a most bemutatott BMW Z4 kupé, bár az még csak tanulmány formájában volt jelen, és egyelőre a szériagyártás időpontja is ismeretlen.