



Maga a 160 SR változat is új a Micra-családban. Ez a férfias autó 110 lóerős 1,6 literes benzinmotort kap, valamint kicsit harciasabb külsőt. Az alsóházban is változik a motorkínálat, mivel a korábbi 1,0 literes benzinmotort menesztik, helyét egy új 1,2 literes veszi át, 65 lóerővel. Dízelfronton is van újdonság, a Clióból és sok más Renault-ból ismert 65 lóerős 1,5 dCi motor a Micra palettát is gazdagítja.
A külső és technikai újítások mellett a komforton és a használhatóságon is igyekeztek javítani. Komolyabb oldaltartást adnak az új ülések, a felfrissített műszerfal és középkonzol pedig könnyebben használható.
Az új Micra viharos tempóban érkezik a frankfurti premier után hazánkba. A Budapesti Autószalonon kint lesz az autó, de ára most van: 2 340 000 forint az új Micrák legolcsóbbika.
Szintén ott lesz a hazai autószalonon a Nissan Note, az Almera egyik utódja. Mint ahogy a vezess.hu korábban már megírta, az Almerát nem egy, hanem három autó pótolja majd a jövőben. Egyikük a Nissan Note, mely a Micra és a Clio közös padlólemezére épül.
Az Almeránál igazából kisebb, de a Renault Modus-nál tágasabb egyterű 2,6 méteres tengelytávjával igazi helyvirtuóz.
Sajnos saját érzékszerveinkkel nem tudtuk megtapasztalni az autó tágasságát, mivel a standon kiállított autóból kiparancsoltak a kedvesnek álcázott hostessek.
A Note mellett a Nissan nagy dobása a Micra C+C, mely a kisautóktól a középkategóriáig hódító nyitható keménytetős kabrióháború japán képviselője. A sarokban meghúzódva állították ki a Nissan nagyobb termetű autóit, az új Pathfindert és a Navarát.
