



A hátsó szélvédő csukott tetővel külön is lehúzható egy a középkonzolon lévő gomb segítségével, anélkül, hogy a tetőt lenyitnánk. Megerősítették a küszöböt és az A-oszlopot, valamint borulás esetén automatikusan két kiugró keret vigyáz a vezető és az utas testi épségére.
A kupéhoz képest apróbb módosítások történtek a váltón és a motoron is. Ötliteres a V10-es, 520 lóerős teljesítményét 8000-es fordulaton produkálja. Rövidebbre szabták a váltó áttételeit, ami dinamikusabb gyorsulást tesz lehetővé. Hangoltak valamicskét a kormányzáson és a futóművön is.
A többi modellhez hasonlóan a Gallardo Spyder is alumínium karosszériával készül, és állandó négykerék-hajtás dolgozik alatta. 4,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, csukott tetővel 314, nyitott állapotban 307 km/óra a végsebesség.
