



Ennek azonban csak a britek örülhetnek, mert az autóból összesen 2500 darab jobbkormányost gyártanak majd, amiből talán egy-pár darab juthat szürke importon keresztül Angliába.
Tokyo mellett a Tsukuba versenypályán végzik a modell végső tesztjeit, amelyek egész jó eredményt mutattak. A mérnökök azt várták, hogy 100 kilogrammos többlet súlya miatt két másodperccel lesz lassabb, mint a lépcsőshátú változat, ám a különbség kevesebb, mint egy másodperc volt a két kilométeres pályán.
Sokat javult ugyanis az autó tapadása a kanyarokban, ez a kombi jobb súlyelosztásának köszönhető. Nem változik a beépített technika a karosszéria alatt. Továbbra is 2,0 literes turbófeltöltős motor dolgozik az Evo-ban 280 lóerős teljesítménnyel, maximális nyomatéka 400 newtonméter lesz.
Egyelőre nem adtak meg hivatalos gyorsulási adatokat, de várhatóan a kombi is hat másodperc alatti idővel abszolválja a százas sprintet. Az autó végsebessége 230 km/órának ígérkezik. Hatsebességes kézi váltóval és aktív középső differenciálművel szerelik a típust, amely így nedves úton a korábbiaknál sokkal jobb tapadást produkálhat.
Korábban is készített mert nagyteljesítményű kombit a Mitsubishi, hiszen a Galant VR4-ben egy 2,5 literes V6-os motor volt. A japán “szabályok” szerint az is 280 lóerőt tudott, ami négykerék-hajtáson keresztül jutott a kerekekhez.
