



Összesen 7000 készült az alumínium vázas és műanyag karosszériás sportautóból. A középmotoros utcai versenygépből kezdetben 10 000 darab értékesítését tervezte az Opel, ami végül nem jött össze.
A 3000 darabos különbség ellenére a Speedster jót tett az Opelnek, a gyár hanyatló korszakában egy igazi különlegesség volt, mint a Renault-nál a középmotoros Clio V6.
Kiveszik a Holden Monaro is, aminek az oka az amerikai testvérmodell kudarca. A Holden Monarót Észak-Amerikában Pontiac GTO néven, a legendás izomautó utódjaként próbálták eladni, de a közönség nem igazán kért az amerikai nevű, Ausztráliából importált autóból.
350 lóerős V8-as motorjával az újkori Pontiac GTO 5,5 másodperc alatt gyorsult nulláról százra.
Az eredeti GTO-t csupán 11 évig gyártották 1963 és 1974 között, mégis örök nyomot hagyott az autórajongók emlékeiben. A gyártás megszüntetéséig összesen 700 ezer GTO-t gyártottak a legendát megteremtő modellből.
