



[bekkep]A korábbi két sorozathoz, a 993 és a 996 modellekhez hasonlóan most sem kivehető tetővel készül a Targa, mint az említett sorozatok elődei. Ehelyett a nagyobb üvegfelületekkel játszanak a tervezők.
Nemcsak a hátsó szélvédő lesz nagyobb, de az utasok feje felett lévő hagyományos tolótető helyett nagyobb napfénytető kerül az autóra. Ez – ahogy korábban is – teljesen a hátsó szélvédő alá csúsztatható.
Az autót leleplező kémfotókon a gyár a karosszéria színére fényezett matricákkal próbálta titokban tartanai az autó kilétét, de a hátsó ablaktörlő árulkodó. Ez ugyanis más 911-es modelleken nincs. Az általunk átalakított fotók illusztrálják, várhatóan milyen is lesz a sorozatgyártású Targa.
[bekkep]Ahogy a többi modellvariáns, úgy a Targa is két motorral készül majd. A gyengébb modellben 3,6 literes, 325 lóerős motor dolgozik, míg az erősebben a 3,8 liter hengerűrtartalmú 355 lóerős boxer kapott helyet.
Alapfelszereltségként 18-as, a Targa S pedig 19 colos felniket kap. Elöl mindkét esetben 235-ös gumikat szerelnek fel, hátul viszont a 265 (18″) illetve 295-ös (19″) abroncsok lesznek.
Ennél azonban izgalmasabb, hogy elődeihez hasonlóan ennél a Targánál is nyitható lesz a hátsó szélvédő, ezzel segítve a hátsó csomagtartóba, illetve a lehajtott hátsó ülésekre való pakolást. A Targa tulajdonosai – a 135 literes első csomagtartót is beleszámolva – több mint 360 liternyi helyre pakolhatnak.
