


A spanyol versenyző elmondta, hogy nagyon hiányzik neki a versenyek hangulata és a vezetés is. Nem más, néhai navigátora, Louis Moya diktálja majd az itinert, aki jelenleg a Subaru ralicsapat sportigazgatója.
Korábban azért váltak el, mert Moya keveselte azt a pénzt, amit a Citroën kínált neki a versenyzésért. Ahogy fogalmazott, már túl idős ahhoz, hogy ennyi pénzért kockáztasson, a családjára is kell gondolnia.
Nem Sainz lesz az első, aki a raliból érkezik a sivatagi show világába. Korábban Ari Vatnen is innen igazolt át, az 1991-es ralivilágbajnok négyszer (1987, 1989, 1990, 1991) nyerte meg a Dakart. A korábbi, szintén ralivilágbajnok (1995) Colin McRae két éve vesz részt a világ legnehezebb versenyének tartott futamon.
A legtöbb, szám szerint 26 futamgyőzelmet számláló, kétszeres (1990, 1992) világbajnok Sainz egyes hírek szerint Citroënnel fog versenyezni.
A PSA versenyautói (Xsara WRC, 307WRC) ugyanis jövőre már nem indulnak a rali vb-n, viszont a gyártók mindenképpen szeretnének valamilyen technikai sportban részt venni, de semmiképp sem azonos sorozatban.
A Peugeot állítólag a WTCC felé kacsingat, a Citroën pedig a 90-es években a tereprali futamokon elért sikereit szeretné megismételni. A Dakar Ralin négy évben is győzött a Francia márka: 1991,1994,1995,1996.
Az is elképzelhető, hogy Vatanen is a francia gyárnál folytatja, de őt a Volkswagennel is hírbe hozták, miután a Nissan bejelentette, hogy jövőre már nem vesz részt a Dakaron.
