Nagyobb kanyarsebesség, rövidebb fékút, izgalmasabb hangzás jellemzi az E 350 AMG-t
8,5x19-es könnyűfém felniket és 255/50 R 19-es gumikat kap az AMG M-osztály
Az E350 és az E500 modellek lépcsőshátú és kombi variációihoz is megrendelhetők a kiegészítők
6 fotó
Azon Mercedes vásárlók, akik nem a nagyteljesítményű, sorozatgyártású AMG modellek közül választanak, de látványban mégis valami sportosabbra vágynak, mindig is megvehették az AMG kiegészítőit. Most az új M-osztályhoz, illetve az E-osztályhoz készültek új elemek.

Az M-osztály számára készített csomag a karosszéria színére fényezett, agresszívabb első és hátsó lökhárítókat tartalmaz. A hátsó a masszív diffúziós sávokkal és a két oldalt kukucskáló kipufogóvégekkel igazán meggyőző látványt nyújt.

Elöl sincs ez másként, bár a méretes krómkeretes ködlámpák, a Zsigulikra emlékeztető álló ütközőbabák, és a lökhárító alsó részének kartervédős látványa inkább az off-road-os vonalat képviseli, mint a sportosat. A nagyobb légbeömlők már a teljesítmény szerelmeseinek kedveznek.

Elképzelhetetlen lenne a csomag látványos felnik nélkül, de nem kell csalódnunk, az M-osztály klasszikus ötküllős, 19 colos kerekeket kapott. A 8,5 col széles tárcsákon 255/50 R 19-es gumikat találunk.

Jóval komolyabb az E-osztály autóihoz összeállított új AMG csomag, ami az E 350 és az E 500 modellekhez kérhető. Ebben ugyanis nem csak látvány elemek, hanem a vezetési élményt is befolyásoló tételek is szerepelnek. Előre az E55 AMG-n megismert, aerodinamikailag optimalizált lökhárító-spoilert szerelik. A hátsó elem viszont új.

Ebből kétféle is létezik, az egyik az E55 AMG diffúzoros hátsó ütközőjét imitálja, a másik azonban csak kissé sportosabb, mint a széria lökhárító. Mindkettőnél méretes ovális kipufogóvégeknek jut hely, amelyek nem csak látványosak, hanem sportosabb hangzású kipufogódobokhoz is kapcsolódnak.

Ebben az esetben is új felniket kapnak az autók az AMG-től, elöl 245/40 R18, hátul 265/35 R18 méretű kerekeket alkalmaznak. A 4MATIC modellek tulajdonosainak mind a négy kerékre 245/40 R18-as abroncsokat szerelnek.

Az E 350-es modelleknél az első tengely a felnijei mögé is érdemes egy pillantást vetni, mert ott is találunk újdonságot. Ezek az autók megkapták a V8-as modellek nagyobb, lyuggatott féktárcsáit és ezüstre fényezett féknyergeit. Ezekhez remekül passzol az új Avantgarde csomagból ismert sportosabb futómű és a sebességfüggő szervokormány.

Átalakul az utastér is az új csomaggal, erősebb oldaltartású ülések és egyedi bőrborítás került belülre. Bőrborítású multifunkciós sportkormány, króm-bőr kivitelű váltókar és alumínium pedálok teszik egyedivé a belső teret.