



A forgalom 89 milliárd euróra emelkedett, ami 4,9 százalékos plusz. A részvényesek 1,05 eurós osztalékra számíthatnak részvényenként, ez megegyezik az egy évvel korábbival.
Elsősorban a kínai és az amerikai piacon elért halvány eredmények rontották a Volkswagen-konszern eredményét. Az említett piacokon az értékesítésekkel is gondok vannak, a profitot tovább apasztotta az egyre erősebb árverseny és a gyenge amerikai dollár.
Kedvezőtlen eredményt hozott egy felmérés a Volkswagen számára. Német VW-márkakereskedők véleménye szerint a Volkswagen márka kínálata jóval kevésbé vonzó, mint 2002-ben volt. A 26 márka kínálatát összehasonlító felmérésben a VW-palettát az alsó egy harmadba sorolták a megkérdezettek. A Dealer Satisfaction Indexet (DSI – márkakereskedő elégedettségi index) a bambergi Forschungsstelle Automobilwirtschaft munkatársai készítették.
