



A külső formát jellemző különleges hangulat belül is feltűnik, amit egyelőre csak elhinni tudunk, képek még nincsenek a C6-os utasteréről. A 4,9 méteres hossz hatalmas hátsó lábhelyet enged, ami az XM-en és a CX-en is feltűnően tágas volt.
Természetes mód a C6 majdhogynem luxusautós hangulatot igyekszik teremteni a beltérben. A hátsó ülések például kérésre elektromosan is mozgathatók. A külső zajártalmat teljesen kiszorítják a dupla oldalsó ablakok. Az ülések kárpitozása és a kisebb rakodórekeszek kialakítása már nem is dobozra emlékeztetnek, hanem egy szépen megmunkált bútordarabra.
Hasonlóan a C5-höz a fejedelmi kényelmet a hidropneumatikus rugózástól várja a Citroën. Egyelőre kétféle motorról tudni, a 3,0 literes V6-os benzinesről és a 2,7 literes HDI-ről. Előbbi 211, utóbbi 204 lóerős, és mindkettő kizárólag hatfokozatú automata váltóval kérhető. Az összes Citroën C6-oson széria az elektromos kézifék, ami a Renault Scenic-hez hasonlóképp automatikusan old és zár.
A C4-ben és a modellfrissítéses C5-ben megjelent technikai újdonságok megismétlődnek a C6-osban is. Így lesz az autóban véletlen sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, sebességkorlátozó és kanyarkövető fényszóró.
Újdonság a Chevrolet Corvette-nél és a BMW-knél alkalmazott Head-up Display, mely a legfontosabb információkat nem különféle kijelzőkre rajzolja ki, hanem a szélvédőre vetíti, a vezető látómezejébe. Így a sofőrnek nem kell műszereket figyelnie, mivel a legfontosabb adatok – a sebesség, a fordulatszám vagy a hibaüzenetek – a szélvédőn megjelennek.
Nyugat-Európában már idén kapható lesz a Citroën C6-os, hazánkban nem valószínű, hogy 2005-ben megjelenne az autó.
