Egyszerűbb iDrive és erősebb motorok jelennek meg a modellfrissítéskor
9 fotó
Hiába kritizálják szüntelen Chris Bangle munkásságát, egyesek szerint ámokfutását, a BMW eladásai nem roppantak össze a hipermodern BMW-formatervek megjelenésével. Az első sokkot okozó hetes BMW azonban a gyár szerint is finom korrekcióra szorul. Leginkább az autó hátsó részét érte kritika, ezért itt a leglátványosabb a változás. Eltűnik a dupla Dacia csomagtartóra emlékeztető kitüremkedés, és növekszik a lámpák mérete is.

Elöl kevésbé látványos a változás, pedig új fényszórók, hűtőrács és lökhárító kerül az autóra. A szögletesebb lökhárítók mélyebbre nyúlnak, és a levegő belépő alakja is módosul kissé.

BMW tesztekben szokás bántani a iDrive bonyolultságát is, ezért a gyár módosítja a kritizált kezelőrendszert. Egyszerűbb, 2.0-s verzió kerül az autóba, ami jobban átláthatóvá teszi a bajor zászlóshajó bonyolult kommunikációs és szórakoztató rendszerét.

Mivel szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon jelenik meg a hetes BMW fő konkurense, az új S-osztály, némileg a motorparkot is a várható újdonság mellé kívánja erősíteni a BMW.

A 3,0 literes benzinmotor teljesítményét a mostani 231 lóerőről 250 körülire tolják fel, az ötösben bemutatott biturbó 272 lóerős 3,0 literes dízelmotor pedig bekerül a hetesbe is.