75 centis hosszban mozgatható az első utasülés, a tolóajtó 102x126,5 centis nyílást tesz szabaddá. A padló tökéletesen sík
A Porte 87 és 109 lóerős benzines motorral rendelhető, váltója négyfokozatú automata. Nevét a francia eredet miatt elvileg port-nak kell ejteni
9 fotó
Elektromos oldalsó tolóajtós kis egyterű jelent meg a japán Toyota kereskedőknél. A Porte hossza 399, szélessége 169, magassága 172 centiméter, ami alátámasztja sajátos arányait, hiszen magasabb annál, mint amilyen széles.

Karosszériája a jelenleg elterjedt autókénál a Toyota szerint kevésbé súlyos sérüléseket okoz az elgázolt gyalogosnak.

260 centis tengelytávja az alsó középkategóriás autókét idézi, ami tágas belső tér kialakítását tette lehetővé. Az első és a hátsó ülések közötti távolság erőteljesen megnövelhető a 75 centis úton mozgó első utasülés eltolásával.

A tolóajtó a Peugeot 1007-tel szemben csak az utas oldalán van (Japánban balra tarts van érvényben). Az ajtónyílás 102 centi széles és 126,5 centiméter magas, ami elég tág a hátsó üléssor kényelmes megközelítéséhez. A padló az egész utastérben egyenletesen sík.

Az üléshuzatok egy szericin nevű protein tartalmaznak, amely a selyemnek is alkotóeleme. Ez az anyag csökkenti a bőr esetleges irritációját. A klímaberendezés ionizált levegőt juttat be az utastérbe, ami felfrissíti az utasokat.

A Porte kétféle motorral készül. Az 1,3 literes 89, az 1.5-ös 109 lóerős, mindkettő VVT-i változó szelepvezérlésű. A sebességváltó automatikus és négyfokozatú.

Az autó neve a francia porte (kapu) szóból ered, helyes kiejtése tehát “port”, elvileg így kellene az autóét is kimondani.