



Az áruszállító változatban 1,14 tonna súlyhatárig 6,49 köbméter áll rendelkezésre, míg a személyváltozatban 9 felnőtt utazhat kényelmesen. Nem csak kívülről, de belülről is jelentősen átalakult a Vito – személyautós irányba mozdult el a belső kialakítás.
A “Job” kivitel kivételével minden modellben szériaként jár a blokkolásgátló, a kipörgésgátló, az elektronikus fékerőszabályzó, a vészfék asszisztens, valamint a menetstabilizáló is. Minden ülésnél hárompontos biztonsági övet, a vezetőnél pedig légzsákot is találunk. Extraként a hátsó üléseket beépített oldallégzsákokkal is megvásárolhatjuk.
A hátsó kerekre jutó erőt ötféle motor szolgálhatja, szériában mindegyig egy hatfokozatú kéziváltóval összekapcsolva. Három darab négyhengeres CDI turbódízel áll rendelkezésre, két V6-os benzines mellett. A leggyengébb dízel 88 lóerős és 220 newtonméteres nyomatékkal rendelkezik. Utána a 109 lóerős, majd a 150 lóerős dízel következik, 270 valamint 330 newtonméteres nyomatékkal párosítva.
A hathengeres benzinmotorok 190 és 218 lóerős teljesítménnyel bírnak 270 és 305 newtonméteres nyomaték társaságában.
A legolcsóbb teherszállító változat a “Job” 88 lóerős dízelmotorral 3 840 000 ft + áfáért vásárolható meg. Ugyanez az Uni – azaz az ötszemélyes – változatban bruttó 6 219 000 forintot kóstál. A legolcsóbb személyszállító kicsivel 7 millió, a legdrágább pedig kicsivel 10 millió forint feletti áron vásárolható meg.
A bemutatón átadták az első új Vitót is, amelyet az “Együtt a daganatos gyermekekért alapítvány” vehetett át.
