Megemelt futómű, tetősínek, új lökhárítók és küszöbök díszítik a CrossFoxot
A magasabb felszereltségű modellek belsejét fémpedálok és bőrülések díszítik
4 fotó
A Rover 25-re épülő Streetwise-zal vette kezdetét a látványra alapozó városi szabadidőautó építési láz, ami kis trükkökkel nagy jövedelmet hozhat a gyártónak. Könnyen megjósolható azonban, hogy nem a magyarországi eladások fogják ezt a szegmens felfuttatni.

A Volkswagennél sem most jöttek rá az ebben rejlő lehetőségekben, mivel a Frankfurti Autószalonon már látható volt a Polo-ból átépített Polo Fun.

A Braziliában Fox néven, Európában 2005-től az új Lupo-ként forgalmazott kisautó felcicomázott változatát a CrossFox névvel illették. Várhatóan 1,6 literes közvetlen befecskendésű és 1,4-es hagyományos benzines valamint 1,9-es dízel motorral is árulják majd az autót. Előre láthatólag 2005-től, a Lupo utóddal egyszerre jelenik majd meg.

Az elsőkerék-hajtású Lupo ugyan abszolút városi használatra készült, de a Volkswagen szerint a 46 milliméterrel megemelt karosszéria, valamint a 15 colos terepgumikkal felvértezett jószágok könnyedén elboldogulnak majd a földutakon is.

Kívülről még a robosztusabb benyomást keltő lökhárítók, az autó hátuljára szerelt pótkerék, valamint a tetősínek dobják fel a kinézetet.

A következő szabadidőmodell a Volkswagennél valószínűleg a Golfból készül majd, amely összkerék-hajtással is készülni fog, így mondhatni megszülethet a Country utódja.