India autóiparát hazánkban egyedül a Tata képviseli, korábban pedig a Maruti két típusára, a DX 800 nevű Suzuki Alto licencmodellre és a Gipsy terepjáróra hárult ez a szerep. A Budapesti Autószalonon teljes palettáját kiállította a Tatákat importáló Swisscar Rt.
Valószínűleg a piac legolcsóbb dízelmotoros autója a Tata Indica. 2 490 000 forintért kapható az 50 lóerős dízelmotorral felszerelt kisautó. A kocsihoz a japán gyártókéval megegyezően 3 év/100 000 kilométeres garancia jár, amit a 24 tagú dealerhálózat biztosít Szombathelytől Nyíregyházáig.
Belülről egész tágasnak tűnt az Indica, amelyet 1998-ban vezetett be a gyár. Ugyanezt az autót némi átdolgozás után a brit Rover is piacra dobta CityRover néven. Csak jövő tavasszal indul a 85 lóerős Tata Indica Sport forgalmazása, amely látványos fényezésével és légterelőivel a stand legfeltűnőbb autója.
Kicsit hátrébb következnek a különböző terepjárók. Közülük a Crew Cab 4×2-es és 4×4-es hajtásképlettel is kapható. Mindkét változatot ugyanaz az 1948 köbcentis, 90 lóerős turbódízel hajtja. Teherbírásuk változattól függően egy tonna körüli. A duplakabinos modellek mellett rendelhető hátsókerék-hajtású és rövid fülkés Singla Cab kivitel. A Tata haszonjárművek közül ez a legolcsóbb, nettó vételára a 90 lovas turbódízellel 2 290 000 forint.
Összkerék-hajtású személyautót is láttunk a standon, méghozzá a Tata Safari személyében. Ez a típus már csak a vételárában foglalt áfa miatt is sokkal többe kerül az elég rusztikus kisteherautóknál: 7 390 000 forinttól kapható. Motorja a más modellekben is bevált dízel erőforrás turbófeltöltővel és 190 Nm-es nyomatékkal, 90 lóerővel.
