Valószínűleg az idén már egyetlen hátra lévő futamon sem állnak rajthoz a Hyundai Accentek, és legközelebb valamikor 2006-ban jelenhet meg a Hyundai egy új autóval a ralisportban.
Az elkövetkezendő két évet teljes erővel a fejlesztésekre fordítják. Az új Theta motoron illetve a háromajtós “RC” versenyautón dolgoznak a koreai márka mérnökei addig. A Hyundai nyilatkozata szerint a rali mindig is a márka hírnevét öregbítő sport volt és lesz. Az új autóval a 2007-es évadot biztosan végig viszik.
A rali-csapat székhelyét Koreából a németországi Rüsselheimba teszik át, ami 2003 július óta szolgál többek között a Hyundai marketing részlegének székhelyéül.
A csapat kilépését a gyenge szereplésen kívül valószínűleg a magas költségek is indokolták. Ezt támasztják alá az Accent-teket felkészítő Motorsport Developments Limited nyilatkozatai is, amely szerint a Hyundai nem fizette ki az autók után járó költségeket.
Annyi biztos, hogy a Hyundainál nagy reményeket fűznek a visszatéréshez, az idei visszavonulás okaként pedig a fejlesztések előtérbe helyezését hozták fel.
