



Az új DB 9-es követi a 1993 óta gyártott DB 7 hagyományait, de a technikai fejlődés következtében magasabb igények kielégítésére is alkalmas lesz, de a csúcsmodell a Vanquish marad. A cél, hogy a DB 9 a 150 ezer euróig terjedő árkategóriában a csúcson álljon a 2+2 üléses sportkocsik között.
A térhálós vázszerkezetnek és a nagyrészt alumínium karosszériának köszönhetően, az autó tömegét 1700 kilogrammra sikerült leszorítani. A belsőt az Aston Martintól megszokott nemes fa és bőr, valamint alumínium borítja. A műszerek skálázása is eltér a hagyományostól, ugyanis a fordulatszámmérő az óramutató járásával ellentétes irányba forog.
A DB 9-ből éves szinten 2000 darab gyártását tervezik egy új helyszínen, a Land Rover Angliában található gaydoni székhelyétől nem messze.
