



A sokoldalúság ezúttal nem a belső tér variálhatóságát jelenti, hanem a tető jellegét. A zárt tetőt tejes szélességében motorosan mozgathatjuk, úgy hogy csak a tetőívek maradnak a helyükön. A teljesen hátratolt tetőt pillanatok alatt belehajtogathatjuk a csomagtartóba, így máris egy kabrióban ülhetünk. Ha a tetőívek zavarnak a kilátásban, akkor azokat is könnyedén leszerelhetjük, és a Citroën szerint így jutunk a spider változathoz. Ebben az esetben az első szélvédő kerete és a hátsó fejtámlák a teherviselő elemek. Pickupként is használható a spider változat, ugyanis a 100 kilós terhelést is elviselő hátsó ajtó egy síkba hozható a csomagtérrel.
1,4 literes 75 lóerős, illetve 1,6 literes 16 szelepes 110 lóerős motorral lesz kapható a Pluriel. A gyengébb motorhoz ötsebességes kézi váltó, az erősebbhez a szintén ötsebességes SensoDrive váltót társítja a Citroën. Ez utóbbi egy félautomata szekvenciális váltó, mely nélkülözi a kuplungolást és automata üzemmódban is használható.
A tervek szerint június elején kezdik forgalmazni a spanyolországi villaverdei üzemben készülő a Plurielt. Az 1,4 literes motorral szerelt alapváltozat ára 3 650 000, az 1,6-osé 3 960 000 forint lesz.
