


Nyitható kemény tetejét 25 másodperc alatt nyitja-zárja a 307 CC. Kabriózáshoz elég egy gombot megnyomni és nem egészen fél percet várni, a tető reteszelését és kioldását is elektronika végzi. Az ajtókilincsek megérintésekor néhány millimétert automatikusan lesüllyednek az ablakok.
A ferdehátú limuzinéval egyezik meg a CC tengelytávja. A magasság kilenc centiméterrel kisebb, pontosan 142 centiméter. Az orr-rész nem különbözik a limuzinétól, a szélvédőoszlop viszont jóval sportosabb erős dőlése miatt. Ez a megoldás az utasoknak is nagyobb védettséget ad a menetszéltől, mert manapság a huzatot már nyitott autókból is llik minél jobban kirekeszteni. 14 centiméterrel nagyobb a kocsi hátsó túlnyúlása egy három-, vagy ötajtós 307-esnél, ami elegánsabbá teszi az autót.
Eddig csak luxusatuókban, például a hetes BMW-ben, vagy az Audi A8-ban terjedt el a LED-ekkel világító hátsó lámpa. A LED (fénykibocsátó dióda) pozitív és negatív pólusa között kisülésből keletkezik a fény. Izzószál nincs, így nincs is minek kiégnie. A LED-ek gyakorlatilag késedelmi idő nélkül gyulladnak ki és alszanak el. A 307 CC hátsó lámpájában 112 dióda adja a fényt.
350 literes a csomagtartó, ami átlagos az alsó középkategóriás autóra épülő kabriók között. Nyitott tetővel 204 literre csökken a poggyásztér űrtartalma.
Kezdetben 136 és 177 lóerős négyhengeres benzinesekkel jelenik meg az autó. Valamely HDi dízelmotor bevezetéséről még nincs döntés.
