

A Laguna II a technikai újdonságok mellett új belső kárpitokat és három új külső színt kapott. Bővült a motorválaszték, a már a Vel Satisban és a formabontó Avantime-ban is megvásárolható kétliteres turbómotorral.
A Lagunába átkerülésével párhuzamosan enyhe változtatáson esett át a motor. Nyomatékát 270 newtonméterre növelték, amit már 3250-es fordulaton lead. Vegyes használatban 8,2 literes fogyasztást adott meg a gyár.
Az erőt hatsebességes kézi váltó juttatja az első kerekekhez és 218 m/órás sebességre képes felgyorsítani a ferdehátú változatot. Az év vége előtt ötsebességes automata váltóval is kapható lesz a 2 literes turbó. A 2,2 literes, közös nyomócsöves turbódízel motorral szerelt változatban viszont már korábban is kapható lesz az új váltó.
Újdonságként minden modell menetstabilizáló elektronikát (ESP) kap, amely a kipörgésgátlót is magában foglalja.
Újdonságként olyan navigációs rendszer kerül majd a kocsiba, amely folyamatos információgyűjtéssel határozza meg a legrövidebb útvonalat. Érdekesség a két fejegységgel ellátott rádió, melynek legfőbb célja, hogy másik csatornát kereshessünk, miközben egy másikat hallgatunk.
