A most gyártott típus kifutásával eltűnik a 4,3 literes motor, helyét az ML-hez hasonlóan az ötliteres V8-as veszi át
170 lóerővel többféle motort is kínál a Mercedes: V6-os benzinest, öthengeres dízelt és feltöltött négyhengerest közvetlen befecskendezéssel
3 fotó
Gyakorlatilag kész a Mercedes CLK Cabriolet. Bemutatójára még néhány hónapot várni kell, méghozzá a 2003-as Genfi Autószalonig. Az előszériás autók egyre jelentéktelenebb maszkolással futnak a német utakon, ami nem csoda, hiszen néhány CLK kabriót már a Mercedes-Benz S-osztály bemutatóján is látni lehetett a gyár udvarán.

A ponyvatetős CLK négyüléses lesz, szemben a kétüléses, nyitható keménytetős SL-lel. Az árak Nyugat-Európában várhatóan 40 000 eurónál (átszámítva 9,6 millió forinttól) indulnak. Magyarországon ennél jóval többe kerülhet a meseszép kabrió, mivel a CLK kupé alapmodellje is drágább 12 millió forintnál.

Egy kompresszoros, 1,8 literes benzinessel indul majd a kínálat 163 lóerővel. 170 lóerős lesz a 2685 köbcentis dízel, a 2,6 literes V6-os benzines, és a 200 CGI közvetlen benzinbefecskendezéssel. Nem tűnik el a 218 lovas CLK 320 Cabriolet. A 4,3 literes nyolchengerest a 306 lóerős, V8-as ötliteressel hajtott típus váltja le.