2003 januárjában a BMW felteszi a koronát a 7-es szériára: jön a 760i. A 7-es újdonsült csúcsmodelljét egy hatliteres, V12-es, 445 lóerős motor hajtja és L verzióban, azaz a hosszú tengelytávvel is lehet majd kapni. A motor nyomatékmaximuma brutális 600 Nm.

A már a 6 és a 8 hengeres modellekből ismert hatsebességes automata váltó juttatja a V12-es fenomenális teljesítményét a hátsó kerekekhez. Arról, hogy a motor teljesítménye minden körülmények között megfelelően jusson a talajra, szériafelszerelésként járó elektronikus berendezések hada gondoskodik.

A 760i-t kisebb társaitól elsősorban egy kis V12-es felirat különbözteti meg az első kerekek mögött. A 760i BMW veséje még több krómborítást fog kapni, valamint új felniket terveztek a nagy testvér számára. Új még a felni és a B-oszlop fekete lakkozása.

A Mercedes S 600 versenytársának szánt BMW 760i és 760Li hazai ára a február-márciusi piaci bevezetéskor derül ki.