Az alapmotor a 60 lovas ezerhármas
Kicsit kisebb a háromajtós csomagtere
25 milliméterrel nagyobb ajtók könnyítik meg a beszállást hátra
4 fotó
Szeptember legvégén mutatja be a Ford az új Fiestát háromajtós kivitelben. A megszokottnál sokkal nagyobb a különbség a kétféle karosszéria között. A háromajtós övvonala dinamikusabban emelkedik, a hátsó ablak kevésbé meredeken áll, a tetőív is lendületesebb.

A háromajtós megrendelhető lesz a Durashift ETS (Electronic Shift Technology – elektronikus váltástechnika) ötfokozatú automatizált kézi váltóművel. Ez a megoldás a fogyasztás emelkedése és teljesítményvesztés nélkül képes az automata váltók kényelmét nyújtani.

Az alapmotor marad az 1,3 literes 60 lovas négyhengeres, amely 70 lóerővel is megvásárolható. A hengerenként négyszelepes 80 lovas egy-négyes és a 100 lóerős ezerhatos benzines már közelebb áll a mai motortechnikai színvonalhoz. Egészen korszerű a PSA Peugeot Citroënnel közösen kifejlesztett 1,4 literes Duratorq-TDCi dízelmotor, amely 68 lóerővel a háromajtós Fiestában is megtalálható lesz.

A térkínálat nem különbözik az ötajtóstól, a hátsó szélesség kicsit nagyobb, a belső magasság picit kisebb lesz. A csomagtér szűkebb lett, 285 helyett csak 268 liternyi csomag fér bele.