A Michelin Magyarország Kereskedelmi Kft. 1996-ban szerzett 90 százalékos tulajdonrészt a Taurus gumigyárban. A francia konszern tulajdoni aránya időközben 99,97 százalékra nőtt a korábban a dolgozók kezében lévő részvények megvásárlásával. A privatizáció évében 20 milliárd forint alatt volt a Taurus abroncsgyár forgalma. 2001-ben a forgalom 60,1 milliárd forintra rúgott.

Az elmúlt bő öt évben 14 milliárd forintot ruházott be a francia konszern hazánkban. Ebből kilenc milliárd jutott a nyíregyházi mezőgazdasági abroncs gyár fejlesztésére. Jelenleg a nyírségi üzem Európa legnagyobb mezőgazdasági abroncs gyára. Ennek megfelelően a Michelin (a Taurus révén) a szántóversenyek jelentős támogatója. Tavaly 140 millió forintot fordított a Michelin Magyarország jótékony célra, többek között az árvízkárosultak megsegítésére és a kultúra támogatására.

Idén és a következő években a gumióriás névadó szponzora lesz a Budapest Rallynak. A Michelin Budapest Rally a jugoszláv bajnokságnak is része lesz. Ennek nem az az oka, hogy ne volna elég hazai induló. Külföldi résztvevőkkel nagyobb az esély arra, hogy a jelenleg kétszeres szorzójú Európa-bajnoki futam magasabb kategóriába kerüljön.

A jelenleg Éduard Michelin által vezetett konszern a gumigyártás minden ágában érdekelt. Többek között a Concorde szuperszonikus utasszállító repülőgép gumiabroncsa is a Michelintől származik.

Autórajongók számára emlékezetes lehet az 582 lóerős Brabus E V12-höz kifejlesztett gumi. A világ leggyorsabb szériagyártású limuzinjához külön gumit kellett kifejleszteni, amely képes elviselni az E-Mercedesből átalakított limuzin kéttonnás tömegét és a 330 kilométer/órás végsebességet. A feladatot az MXX3-mal a Michelin oldotta meg.