

Maga az autó a roadster hagyományoknak megfelelően kétüléses, karosszériája műanyagból készül. Két apró ajtón át lehet a két személynek is passzentos utastérbe bejutni. A roadster rázós, de élvezetes utazást kínál. Motorteréből a jellegzetes Lada hang hallatszik, kipufogója gyönyörűen szól. A Lotus főkonstruktőre, Colin Chapman iskolája szerint nagyon könnyűre épített gép könnyen kezelhető. A kézi munkával előállított autót körülbelül hétmillió forintért kínálnák a vásárlóknak.
Az autót több ponton továbbfejlesztik a közeljövőben. Fontos újdonság a vászontető, amely a tervek szerint patentekkel lesz rögzíthető. Javítanak a rugózáson és a kanyarstabilitáson a futómű átdolgozásával. Nem marad változatlan a fékrendszer sem. Több módosítás szolgálja a bent ülők kényelmét. Ezek közül a legnagyobb ráfordítást igénylő a létravázas alváz 20-25 centiméteres megnyújtása, amivel jóval tágasabb helyet nyújtana a roadster a mostaninál. A belső térben több változat is elképzelhető. A leendő vásárlók igényétől függően választható lenne diófagyökér, rózsafa vagy mahagóni díszítés. A fejlesztések fő célja a típusbizonyítvány megszerzése. Ez az autók forgalomba helyezéséhez szükséges. Ezt követően elindulhatna egy piacra dobható kis széria gyártása az eddig elkészült 10 egyedi gyártású autó mellett.
A gyártó több állami forrásból is próbált pénzt szerezni a gyártás beindításához, de a pályázatokon nem jutott támogatáshoz. A kisszériás gyártás beindításához körülbelül 25 millió forint szükséges. További információ tőkebefektetők számára Nedbál Ervinnél, a CO-IMPERIÁL Járműgyártó Kft. igazgatójánál a 06-209-352-229-es telefonszámon.
