A Yutong bemutatta legújabb modelljét, amely egy 26 méter hosszú, dupla csuklós autóbusz. Az újdonságot kifejezetten a zárt pályán történő közlekedésre tervezték és a helyi igényeknek megfelelően nem alacsony padlós. Padlószintje ugyanis egy magasságban van a megállók szintjével, csakúgy, mint a metrók esetében.

A kínai gyártó szerint ez a világ első ilyen kivitelű, dupla csuklós autóbusza. Ebben annyi igazságtartalom lehet, hogy a lengyel Solaris Bus&Coach is kínál ugyan dupla csuklós, 24,7 méter hosszú városi buszokat, de azok alacsony padlósak, mert alapvetően európai városok számára tervezték őket. A Yutong újdonságát viszont kizárólag Mexikóváros infrastrukturális sajátosságainak figyelembevételével fejlesztették ki.

Az autóbusznak jobb oldalon mindössze egyetlenegy ajtaja van. Bal oldalon viszont hat darab. Ebből csak egyetlenegy egyszárnyú, a többi kivétel nélkül kétszárnyú. Az utastérben leginkább 1+2 elrendezésben építették be az üléseket, de az utolsó kocsiszekrényben 2+2-es elrendezés az uralkodó. A hátsó traktust inkább azoknak érdemes választani, akik nagyobb távot kívánnak megtenni a busszal.

Valamennyi ülőalkalmatosság vandálbiztos, és nemcsak szürke, hanem rózsaszínű székek is rendelkezésre állnak, ami vidámabbá és kevésbé szokványossá teszi az utasteret. Ez egyébként nem a véletlen műve, a rózsaszín ülésekben ugyanis csak hölgyek utazhatnak. Ez egységes megoldásnak tekinthető Mexikóváros valamennyi autóbuszán.

21. századi járműként kiemelt figyelmet fordítottak a babakocsival vagy a kerekesszékkel utazókra. Ennek érdekében az ajtók előtt olyan területeket alakítottak ki, amelyeken vagy kerekesszékesek, vagy babakocsival utazók férnek el kényelmesen. A kiváló komfortérzet érdekében az autóbuszt légkondicionálóval is felszerelték, de szükség esetén az oldalablakok is kinyithatók, így biztosan nem maradnak az utasok friss levegő nélkül.

Mexikóban a Yutong abszolút piacvezető a zéró emissziós buszok terén, ugyanis 744 elektromos buszból 535 darab ennek a gyártónak a logóját viseli az orrán, ami 72 százalékos piaci részesedést jelent. A vállalat korábban a most bemutatott dupla csuklós modell szimpla csuklós változatából is szállított már a dél-amerikai országban.

A dél-amerikai piac számára a BYD is kínál dupla csuklós villanybuszt az alacsony padlós K12A személyében, amely 27 (!) méter hosszú.