A BKK alvállalkozója, a VT-Arriva első körben 25 darab ilyen autóbuszt állít forgalomba május 1-én, 8-án és 15-én. A többi példány később érkezik a fővárosba, ugyanakkor a cég idén 132 darab csuklós Mercedes-Benz Conecto G-t is vásárolt, melyekkel várhatóan az év második felében találkozhat az utazóközönség.

Helyes kis kasszaablak, de tényleg ha valaki Budapesten a sofőrtől vásárol jegyet a buszon,akkor garantáltan népharag, de legalábbis a “szemmel verés” áldozata lesz
Az autóbusz három széles utasajtóval rendelkezik, az utasok kényelme érdekében az ajtó nyitáskor a karosszéria kismértékben süllyeszthető, a kihajtható rámpa pedig megkönnyíti a mozgáskorlátozottak le- és felszállását. Emellett az A21-et olyan biztonsági rendszerrel szerelték fel, mely megakadályozza, hogy az utast, vagy annak táskáját, kabátját odacsukja a záródó ajtó. A végállomáson várakozó jármű ajtaja pedig automatikusan visszacsukódik, ha nincs le- vagy felszálló utas. Az autóbusz ezért télen nem hű ki, nyáron pedig nem melegszik fel.

Az új buszok utastere légkondicionált, de elhúzható ablakok is vannak, melyek szükség esetén zárhatók is, hogy ne nyitogassa boldog-boldogtalan
A VT-Arriva 8+2 évre nyerte el a szolgáltatási jogot a BKK-tól mintegy 70 milliárd Forintos értékben a Budapest déli városrészeiben közlekedő járatokra. A Széles Gáborhoz köthető, de a német államvasút, a Deutshe Bahn résztulajdonában lévő VT-Arriva 1999 óta van jelen a főváros tömegközlekedésben. Az azóta eltelt idő alatt mintegy 90 millió kilométert tettek meg autóbuszaik Budapesten. 2007 óta a cég munkavállalóinak száma folyamatosan bővült, jelenleg megközelíti a 900 főt.





