A németek által rendelt elektromos busz a VDL Citea SLFA 18 méteres változatának alapjaira épül majd, a hajtást pedig várhatóan a Citea Electric-ből kölcsönzik majd. A modell ugyanakkor nem hétköznapi típus lesz, hiszen a németek határozott elvárása, hogy a jármű a BRT, vagyis a gyorsforgalmú zártpályás rendszerben történő közlekedésre alkalmas legyen.

Ennek megfelelően a busz belső terét úgy alakítják ki, hogy lehető legyen a gyors utasáramlás. Emellett a járműveket széles utasajtókkal, kerékvédő borításokkal, valamint sötétített oldalablakokkal gyártják majd. Bár a modellek a Citea formavilágát képviselik majd, az borítékolható, hogy a buszok megjelenése összetéveszthetetlenül BRT-s lesz. Az első ajtó pedig mindössze egy szárnyból áll majd, köszönhetően annak, hogy az autóbuszokat rendkívül tágas vezetőfülkékkel szerelik össze. Az első példányokat várhatóan 2015 nyarán és őszén tesztelik, a teljes mennyiséget pedig 2016 elején veheti át a KVB.
