Lewis Hamilton nem mondható olyan pilótának, akinek hajtania kellene a szponzorokat azért, hogy fizessék az F1-es ülését. Egyrészt a csapatok maguktól is hajlandóak erre, másrészt különösebb keresgélés nélkül is megtalálják a partnerjelöltek. Jó példa erre a frissen kötött megegyezése a Perplexity nevű mesterséges intelligencián alapuló keresőmotorral.

Azt azonban már a SportBusiness tette hozzá, hogy a cég hosszas mérlegelés után döntött úgy, hogy nem F1-es csapatot szponzorálnak. Szóba jött a Red Bull, az Aston Martin és a Williams is mint lehetséges szponzorált csapat, azonban hétszeres világbajnokot jobb választásnak gondolták.

„Habár több opciót is megnéztünk a rajtrácson, egyértelmű volt, hogy Lewis Hamilton a legjobb partner számunkra” ‒ fogalmazott szokatlan nyíltsággal Ryan Foutty, a cég üzleti alelnöke.

A Perplexity logójával Hamilton sisakján találkozhatunk majd, valamint a közösségi felületeken különféle együttműködések formájában ‒ épp ott, ahol a pilóta komoly nagytakarítást végzett nemrég.