Már két versenyhétvége után versenyzőt cserélt a Red Bull, miután Liam Lawson nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, így Cunoda Jukit léptették elő a csapathoz. A japán versenyző máris magasabbra tette a lécét azzal, hogy Japánban a Q2-ig, míg Bahreinben egészen a Q3-ig jutott az időmérőn, majd az első pontjait is megszerezte.

Ami viszont nem változott csapaton belül, hogy Max Verstappen továbbra is nagyobb tempót képes diktálni az RB21-gyel. Cunoda erről a Forma-1-es Szaúd-arábiai Nagydíj sajtónapján azt nyilatkozta, a különbség leginkább a tapasztalat hiányából fakad, mégis abban bízik, hogy egy nap a négyszeres világbajnokkal is felveheti a versenyt.

Cunoda: Le tudnám győzni Verstappent 1

Cunoda a harmadik Red Bull-os hétvégéjére készül. (Fotó: Clive Mason/Getty Images)

„Tekintve, hogy még csak két versenyen vagyunk túl, elégedett vagyok az önbizalmammal. Próbálom kiismerni az autó viselkedését, mert még a felét sem értem” – magyarázta a Motorsport.com hasábjain. „Tisztában vagyok vele, hogy nem fogom azonnal megverni. Ezért megpróbálok felépíteni egy jó alapot, és kivárom az adandó alkalmat, amikor jó formában leszek.”

„Valójában a tapasztalaton múlik az egész, ugyanis minden pályán máshogy viselkedik az autó, így ezt nehéz előre megjósolni. Max elég jól érti ezt, ahogyan a korábbi hétvégék tapasztalatai alapján a mérnökök is, szóval el tudják magyarázni, de nem tudom, ez hogyan érződik az autóban. Időt kell szánnom arra, hogy felépítsem.”

Cunoda: Le tudnám győzni Verstappent 2

A japán elismerte, még sok mindent kell tanulnia az RB21-ről. (Fotó: Ayman Yaqoob/Anadolu/Getty Images)

„Ha ez megvan, és mindent jól csinálok, valószínűleg le tudnám győzni őt” – jelentette ki Cunoda, igaz, elismerte, még sokat kell tanulnia, hiába töltött négy évet a Racing Bullsnál. „Nem pihenhetek, miközben ezt az autót vezetem, mert még nem én irányítok teljesen. Tudom, hogy Max is máshogy építi fel az önbizalmát, mint ahogy én teszem, és többet érez az autóban.”

Cunodának egyelőre nem úgy indult a szaúd-arábiai hétvége, mint ahogy remélte, mivel a második szabadedzés utolsó perceiben összetörte az autóját. A japán balesetéről az alábbi cikkben számolt be a Vezess: