Már novemberben megírtuk a Vezessen, hogy a Ferrari 2025-ben visszaveheti magához egykori neveltjét, Csou Kuan-jüt. A kínai pilóta a maranellóiak pilótaneveldéje után megjárta az Alpine rendszerét, a Forma-1-be azonban az Alfa Romeóval/Sauberrel jutott. Pályafutása leglátványosabb része nem tartott sokáig, három szezonja alatt pedig nem is váltotta meg a világot, ezzel együtt azonban több alakulatnak is vonzó lehet a jelenléte.
Az akkori híreknek megfelelően a Ferrari le is igazolta Csout 2025-re tartalékversenyzőnek. A pilóta Antonio Giovinazzival osztozik majd a szerepkörön, ám mivel az olasznak feladatai lesznek az endurance-vb-n is egy időben bizonyos F1-es hétvégékkel, lesz, amikor csak Csou lesz kéznél Charles Leclerc vagy Lewis Hamilton esetleges helyettesítése esetén.

Csou Kuan-jü és Antonio Giovinazzi
Csou jelenléte a Ferrarinál nem csak a pilótakérdés végére tesz pontot. A maranellói márkának így közvetlen kapcsolata lesz a kínai piaccal, azaz az olasz sportkocsikat vonzóbbá teheti az ottani vásárlóközönség számára – ez sem lehetett utolsó szempont a szerződéskötéskor.
Csou tavalyi csapattársa, Valtteri Bottas szintén tartalékversenyző lett, és a kínaihoz hasonlóan a finn is korábbi csapatához szerződött.