2008-ban a McLaren mellett már öt másik csapat – a Toyota, a Red Bull, a Toro Rosso, a Renault és a Williams – is alkalmazza a hídszárnyat, és úgy tűnik, hogy az FIA hozzáállása is változott – a csapatoknak a Kanadai Nagydíjtól már egy rögzítőelemmel kell biztosítaniuk, hogy a szárny ne mozoghasson (a Renault már az idény eleje óta alkalmaz ilyen kis tartóelemet).
A döntés a Török Nagydíj után született, az isztambuli belső kamerás felvételek ugyanis azt mutatták, hogy több csapat autóján is a kelleténél jobban hajladozik a hídszárny. A szabályváltoztatást már a hétvégén következő Kanadai Nagydíj előtt be kellett vezetni, ugyanis a montreali pályán a mozgó légterelőelemek komoly – és tisztességtelen – előnyt jelenthetnek.
Érdekes, hogy az FIA egy évvel ezelőtt is pontosan a Kanadai Nagydíj előtt módosított a légterelőelemekre vonatkozó szbályokon, akkor a Red Bull felxibilis hátsó szárnya indította a folyamatot, amelynek eredméyne az let, hogy Montrealban már sokkal szigorúbb ellenőrzésen kellett átesni az autóknak.





