Az építkezés következik
Az építkezés következik

F1: Szigorítás Kanadában

F1: Szigorítás Kanadában

Az építkezés következik
Milliárdokért szerződött
Fisichella, Alonso - jobb lett volna újra együtt?
Kovalainen túl sikeres volt
Piquet vajon veszélyes lesz?
Kire hallgat a világbajnok?
Visszatértek a spanyol és az asztúriai színek
Alonso egyelőre a tavalyi autóval köröz
Hazatért
Az első méterek a régi-új csapatnál
F1: Szigorítás Kanadában 110
A Top Gunba is jó lenne...
A hollandok jobb eredményt várnak
Briatore kézben tartja a versenyzőket
Örüljön, hogy Alonso mellé kerülhetett
Együtt mennek el a Renault-tól
Hiába a világbajnok?
Erősebb, boldogabb a Renault-nál
F1: Szigorítás Kanadában 118
F1: Szigorítás Kanadában 119
Hivatalosan is bemutatták
Vajon mire lesz elég?
F1: Szigorítás Kanadában 122
F1: Szigorítás Kanadában 123
Piquet, Briatore és Alonso
A háttérben a tesztpilóták: Di Grassi és Grosjean
Marad a papagájfestés
F1: Szigorítás Kanadában 127
Alonsónak még nem elég jó az autó
Grosjean és di Grassi
Piquet nem kérdőjelezi meg Alonso pozícióját
Piquet nem veszélyes
Lauda Hamiltont sokkal többre tartja
Csak egy évig marad?
Ausztráliában jön a "W"
Nem bajnok, nem rocksztár, nem egy multi feje, de repülője neki is van
Alonso győzhet is 2008-ban
Tavaly második volt Melbourne-ben, idén ez valószínűtlen
Ma nem jött össze
Úgy jár majd, mint Kovalainen?
Gyenge kezdet
Ez a grimasz Dennisnek jár
Jó kezdet után jöhet a folytatás
Alonsót csúnyán kiosztották
Ha nem jön a javulás, akkor...
F1: Szigorítás Kanadában 145
Búcsút is inthet a csapatnak
F1: Szigorítás Kanadában 147
Még nincs miről beszélni
F1: Szigorítás Kanadában 149
A boldog család
F1: Szigorítás Kanadában 151
A pályán kívül is kemény munka folyik
Nem mindegy, mit esznek
A McLarennél cserbenhagyták Alonsót
Symonds azért bizakodik
Bahreinben a pontszerzés is csak ábránd maradt
Mateschitznek majdnem összejött
A Renault-kaland is csak egy évig tart?
Kubica itt is vezethetne
Erről jól lemaradtak
Nem mertek fejleszteni
A McLaren vesztes, bezzeg a Renault...
Elégedettségnek nyoma sincs
Briatore ragaszkodik hozzá
Újra megpróbálják
A középmezőnyben ragadtak
Vajon mire lesz képes Alonso otthon?
Briatore nagyban gondolkodik
Nem vár sokat
F1: Szigorítás Kanadában 170
Nekilendültek
Symonds egy százalékot emleget
Csak a név nem lesz elég, pontok is kellenek
Alonso bizakodik
Szinte hasonlítanak...
Még körbement vele
Räikkönen helyére ülhet
A vezér meggondolta magát
Nem mennek sehova
Ő nincs versenyben, de szerinte Hamilton sem nyer
Éljenek a mának, vagy a jövőre készüljenek?
Mindenkinek kötelező lesz
Barcelona óta javul a helyzet
A Kanadai Nagydíj nem az ő versenye lesz
Ha megbirkózik az első kanyarral, jó versenye lehet
Leépítés következik
Sokára lesz ilyen lehetőség megint
Minden szabályos
Két futam után dönteni kell
Briatoréék
Havi 3000 euróért kísérgeti Alonsót
A Ferrarinál vagy a BMW-nél folytatja?
Nem Hamiltonon múlott a tavalyi siker...
Hiányzik a tempó
Egyetlen pontot hozott a hazai verseny
Reménysugár az alagút végén
Fotó megosztása:

Mindenkinek kötelező lesz

Mindenkinek kötelező lesz

Tavaly a McLaren vettte be elsőként az autó orra felett hídként átívelő első légterelőelemet, amelyet aztán több másik csapat is lemásolt. Egy éve a riválisok felvetették, hogy a hídszárny nagy sebességnél meghajlik, ezért tiltott mozgó aerodinamikai elemnek minősül, de az FIA akkor szabályosnak mondta ki az alkatrészt.

2008-ban a McLaren mellett már öt másik csapat – a Toyota, a Red Bull, a Toro Rosso, a Renault és a Williams – is alkalmazza a hídszárnyat, és úgy tűnik, hogy az FIA hozzáállása is változott – a csapatoknak a Kanadai Nagydíjtól már egy rögzítőelemmel kell biztosítaniuk, hogy a szárny ne mozoghasson (a Renault már az idény eleje óta alkalmaz ilyen kis tartóelemet).

A döntés a Török Nagydíj után született, az isztambuli belső kamerás felvételek ugyanis azt mutatták, hogy több csapat autóján is a kelleténél jobban hajladozik a hídszárny. A szabályváltoztatást már a hétvégén következő Kanadai Nagydíj előtt be kellett vezetni, ugyanis a montreali pályán a mozgó légterelőelemek komoly – és tisztességtelen – előnyt jelenthetnek.

Érdekes, hogy az FIA egy évvel ezelőtt is pontosan a Kanadai Nagydíj előtt módosított a légterelőelemekre vonatkozó szbályokon, akkor a Red Bull felxibilis hátsó szárnya indította a folyamatot, amelynek eredméyne az let, hogy Montrealban már sokkal szigorúbb ellenőrzésen kellett átesni az autóknak.