Vezess
B:
570.0 Ft
D:
580.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Vérvörös autókkal ünnepel a legsportosabb Alfa Romeo
Lencsés Csaba
Drasztikusan emelkedik a rolleres balesetek száma
Erdős Norbert
Kiakadt a 112 diszpécsere, amikor egy férfi vicceskedett a segélyhívóval
Erdős Norbert
Új gazdára talált az elhunyt színész ritka autója
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
570.0 Ft
D:
580.0 Ft
Címoldal
Mazda3
#Mazda3
Szörényi András
Igazából a nagy motor fogyaszt keveset?
2,5 literes benzines szívómotort ma már csak a Mazda3-nál nagyobb autók hibrid hajtásrendszerében találni, itt viszont nagyfeszültségű akku és...
Kovács Miklós
Ezért jó érzés egy drága, új autóból is visszaülni a 17 éves saját kocsimba
Bár elvitathatatlan előnyei vannak egy modern, új autónak, azért vannak erős, sokak számára ismerős érvek az öreg verdák mellett is.
Kovács Miklós
Olcsónak tűnik, pedig vérprofi ennek a Mazdának a futóműve
Az olcsó megoldás manapság nem jelent egyet az alacsony minőséggel, legalábbis ez látszik a hátsó futóművek terén, a Mazda tálalásában.
Szörényi András
Ilyen motor nincs még egy Magyarországon
Turbós háromhengeresek helyett a Mazda3 alapverziója 2,5 literes szívómotort kap. Ilyen nyitással a csúcsmodell motorja sem lehet hétköznapi. Nem is...
Svékus Gergő
Már simogatásra is reagál a megújult Mazda3
Az élettartama féltávjánál járó Mazda3 fontos digitális újításokkal tartja magát frissen, beleértve egy régi hiányosság részleges orvoslását...
Kovács Miklós
Megérte megvenni a rohadás ikonját?
A Mazda3 első generációja híres a rozsdásodási hajlamról, sokan pont ezért ejtik a kiszemeltek listájáról. Én mégis vettem egyet, és most leírom,...
Hamvas Tamás
Mennyit fogyaszt egy japán szívó benzines? Mazda3 a Teletankban!
Rozsda nincs, jó vezethetőség van és jó fogyasztás is. A híres, vagy hírhedt Mazda3 első generációs példányát tettük próbára a Teletank legújabb...
Kovács Miklós
Egy családi Mazda is lehet kegyetlenül brutális
Ilyen, ha 562 lóerőre húzzák a Mazda3 MPS-t, vagyis a japán kompakt csúcsverzióját.
Szörényi András
Van baja, de megigéz - Teszten a Mazda3 a benzines csodamotorral
Diesel-elven működő, de szikragyújtású motorjával a Mazda3 akkor is különleges volna, ha nem lenne centenáriumi modell, amely csak idén érhető el...
Földes Attila
150 lóerős középút - Mazda3 G150 teszt
A Mazda kitartóan reszelgeti szívó benzines motorjait, ezúttal a 122 és 180 lóerős motorok közé belőtt 150 lovas változatot próbáltuk ki, az ötajtós,...
Előző
1
2
…
4
Következő