Vezess

B: 569.0 Ft

D: 579.0 Ft

Márkák Újautó-tesztek Hírek Driver Haszongépjármű Forma-1 Magazin Használt autó Vezetünk Kresz Videó TechABC - Autós lexikon Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat Impresszum Felhasználás Adatvédelem Vezess © 2001-2025

Legfrissebb

Baka Gábor

A McLaren elismerte, félreállíthatják Piastrit

Vezess

Utasaidat, környezetedet veszélyezteted ezekben az autókban

Kovács Miklós

Rengeteg magyar autós örülhet az Európai Bizottság döntésének

Vezess

Bekapcsolták az új pesti traffipaxokat, rögtön kaszáltak

  • Újautó-teszt
  • Magazin
  • Hírek
  • Vezetünk
  • Használt autó
  • Kresz
Alfa Romeo Audi Bentley BMW Bugatti BYD Chery Citroën Cupra Dacia DAF DS Ferrari Fiat Ford Genesis Hennessey
Honda Hyundai Ikarus Ineos Infiniti Isuzu Iveco Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini Land Rover Leapmotor Lexus Lotus Maserati
Mazda McLaren Mercedes-Benz Mercedes-Benz Trucks Mini Mitsubishi Morgan Nio Nissan Omoda Opel Peugeot Pininfarina Polestar Porsche Renault Renault Trucks
Rimac Rivian Rolls-Royce Seat Škoda Smart Ssangyong Subaru Suzuki Tatra Tesla Toyota Volkswagen Volvo Volvo Trucks Xiaomi Zeekr
  • Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
  • Hírlevél feliratkozás
  • Csapatrádió – F1 podcast

B: 569.0 Ft

D: 579.0 Ft

Címoldal Márkák BMW 4-es
BMW

BMW 4-es

1-es 2-es 2-es Active Tourer 2-es Coupé 2-es Gran Coupé 2-es Gran Tourer 3-as 3-as Gran Turismo 3.0 CSL 4-es 4-es Gran Coupe 5-ös 5-ös Gran Turismo 6-os 6-os Gran Coupe 6-os Gran Turismo 7-es 8-as i3 i4 i5 i7 i8 iX iX1 iX3 iX5 M1 M2 M3 M4 M5 M8 X1 X2 X3 X4 X5 X6 X7 XM Z1 Z3 Z4 Z8
Videón mutatjuk, milyen az 510 lóerős BMW M4 Competition
Vezess

Videón mutatjuk, milyen az 510 lóerős BMW M4 Competition

A BMW M4 Competition különlegességét 510 lóerős teljesítménye mellett megannyi műszaki finomság, modern megoldás adja.
Ha fájni kell, hát fájjon! Az M4 horzsol!
Hamvas Tamás

Ha fájni kell, hát fájjon! Az M4 horzsol!

Minden eddiginél erősebb sorhatos BMW motor mozgatja az új M4 Competitiont, ami teljességgel feledtetni tudja, hogy ez az eddigi legnagyobb és...
Vadállat a nyúlpofa mögött  - BMW 430i M Sport
Földes Attila

Vadállat a nyúlpofa mögött - BMW 430i M Sport

Mindenki a hűtőmaszkjáról beszél, pedig sokkal többet tud az új BMW 4-es. Ha meg tudsz barátkozni a rágcsálóarccal, boldogok lesztek együtt...
Hódolatom!
Csepreghy Dániel

Hódolatom!

374 lóerő és 500 Nm nyomaték jóval több mint amire 20 évvel ezelőtt egy kőkemény sportmodellnek szüksége volt. Ma pedig 4,5 másodperces gyorsulással...
Villámgyorsan elkelt a limitált szériás BMW M4
Csepreghy Dániel

Villámgyorsan elkelt a limitált szériás BMW M4

Ronnie Fieg cipői egy nap alatt elkeltek, az általa tervezett BMW M4-esnek sem kellett sokkal több idő ehhez.
Kemény vászontetővel tér vissza a BMW 4-es kabrió
Svékus Gergő

Kemény vászontetővel tér vissza a BMW 4-es kabrió

Az első 3-as kabrió harmincötödik születésnapján lép színre a hatodik (immár 4-es névre hallgató) generáció. Legfontosabb újdonsága a radikális...
Nézd, ahogy suhan az új nyitott BMW
Svékus Gergő

Nézd, ahogy suhan az új nyitott BMW

A BMW 4-es kabrió mozgásban az igazi. Gyönyörködj a kemény vászontetős autó dinamikus felvételeiben!
Már dolgoznak a legerősebb M4-es BMW-n
Vezess

Már dolgoznak a legerősebb M4-es BMW-n

Erősebb és könnyebb lesz a BMW M4 csúcsváltozata, a CSL prototípusait már tesztelik.
Öt videón mutatjuk meg a vadonatúj BMW 4-est
Svékus Gergő

Öt videón mutatjuk meg a vadonatúj BMW 4-est

Megérkezett, és ősztől megvásárolható minden idők legmegosztóbb BMW-je. Gyári videókon ismerkedhetsz az autóval.
Soha nem volt még olyan merész BMW, mint a 4-es
Svékus Gergő

Soha nem volt még olyan merész BMW, mint a 4-es

Hosszú előkészítés után hivatalosan is leleplezte új középkategóriás kupéját a BMW. A 4-es széria minden eddiginél merészebb köntösbe öltöztette a...
Előző
1 2 3 … 6
Következő
Impresszum Médiaajánlat Felhasználási feltételek Egyedi adatkezelési tájékoztató