Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:410.0 Ft
Dízel:423.0 Ft

Visszavett autók, mutyi nélkül

Szerző: levél küldés
Dátum: 2009.11.27. 12:03
Saját telep, közvetlen értékesítés

Erste Autó néven saját használtautó-értékesítési bázist hozott létre az Erste Leasing. A telep a Gablini cégcsoport márkakereskedésén belül működik, elkerített területen állnak a bedőlt hitelekből származó, többnyire fiatal használt autók. A telep Észak-Pesten, az M3 és az M0 autóutak csomópontja közelében található.

Havi 300 autó is beérkezhet
 
Visszavett autók, mutyi nélkül
December közepén nyit meg a telep

A helyszín felöltése jelenleg is folyik, körülbelül 150 autó érkezett be. A visszavételek magas száma miatt havi 300 darabbal is frissülhet az állomány.

A visszavett autókkal az a baj, hogy az egészségtelen, túlságosan kis önrésszel és irreálisan hosszú, 8-10 éves futamidőre felvett hitelkonstrukcióknál a jármű kezdettől fogva nem nyújt fedezetet a kölcsönre, tehát leadása és értékesítése után több-kevesebb tartozása marad az ügyfélnek.

Visszavett autók, mutyi nélkül
Közvetlenül megvásárolhatóak az autók

Minél kevesebbet kap az autójáért, annál többet hajt be rajta a bank. Ezért nem érdemes lerohasztani, kivett motorral leadni az autót, legalábbis a saját címén megtalálható átlagpolgárnak, aki nem eleve csalási szándékkal vitte el részletre az autót.

Lesz, aki rosszul jár

Az Erste Leasing a közvetlen értékesítéssel magasabb árat érhet el, mint nagy tételben értékesítve a bankos kocsikat. Nekik így csökken a kockázatuk, az ügyfélnek pedig kevesebbet kell pluszként befizetnie az autó értéke fölött. Rosszul jár viszont az a kör, amelynek tagjai nevetséges áron vették át a banki lefoglalt autókat, majd zsíros haszonnal elpattintották őket.

Használt autók 50 ezertől 30 millió forintig
Visszavett autók, mutyi nélkül
12,6 évig kell kuporgatni az S8-ra

A vezess.hu autókeresőjében pár tízezer forintba kerülnek a legolcsóbb használt autók. A ritka autók iránt fogékony és egészen bátor érdeklődők ötvenezer forintért megcsíphetik ezt a vajszínű Dacia 1310-et, amely az eltelt 21 év alatt mindössze 47 ezer kilométert futott.

A spektrum másik végén egy 29 900 000 forintra tartott luxusautó áll. A sötétszürke Audi S8 idei évjáratú, a Lamborghini Gallardo V10-es blokkjából kifejlesztett motorba alig pörgött bele 3400 kilométer. Az ára hamar összejön, az átlagfizetéssel számolva mindössze 12,6 évig kell  minden fillérünket félretenni rá, és máris spórolhatunk a 90 literes tank feltöltésére. Ha ez is kész, átélhetjük ahogy az 1940 kilós autó a quattro hajtással aszfaltba harap és 5,1 másodperc alatt százra gyorsul.

Visszavett autók, mutyi nélkül
Odafigyelnek a visszavett autókra

A leadott vagy trélerrel elszállított autókat ellenőrzi és felértékeli egy független műszaki szakértő. Az értékbecslést követően a megjelölt ár 80 százalékáért a pénzintézet felajánlja megvételre autóját az ügyfélnek, tehát aki tud, még visszaülhet bele.

Nem hagyják lepusztulni a visszavett autókat

Az együttműködéssel csökkenthető az eddig az ország 20-25 telepén, finoman szólva vegyes körülmények között tárolt autók erős értékvesztése. Nem kell nagy dolgokra gondolni, de az abroncsok rendszeres felfújása, az akkuk töltése, a hűtőrendszer és az ablakmosó fagyálló folyadékkal történő feltöltése, az autók mozgatása a telepen belül mind szükségszerű ahhoz, hogy egy kocsi ne tengelyig a murvába süllyedve, kockára állt gumikkal, szétfagyott motorral riassza el a vásárlókat. Többek között ezt biztosítják a márkakereskedés munkatársai.

Az Erste Leasing a gépjármű-finanszírozás legnagyobb szereplői közé tartozik, 130 ezer új és használt járműből álló portfolióval. Ez az első lízingcég itthon, amely ezt a megoldást választotta. 

Minden kép illusztráció, nem az Erste Autó telepét ábrázolják!

Cikk nyomtatása

2 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

comment2 hozzászólás

erbo - 2010.09.09   15:26

Én már hosszú évek óta járok ilyen telepekre,de a leg tisztább és leg korrekteb emberek a az üllői végén vannak.
Minden tiszta,rendezet,csak sajnos az adott bankok temtölti fel,mert nekik nem számít valószínűleg mennyi autó talál gazdát

ügyfél1979 - 2009.11.27   14:03

Sziasztok!:)Ez amit olvastam nagyon jó.De!Rendszeresen járok egy ilyen hasonló bank által visszavett autok telephelyére és ezek az "ÚJ"dolgok amit az Erste Bank kínál az már réges rég van!!!Rendezetten vannak az autók,le van mind mosva,ki vannak pórszívozva és múrvázott kavicsokon áll színte mindegyik.Fel vannak fagyálozva rendesen így motor fagyás kizárt.Ez a hely ahová járok az Üllöi út legvégén van azt hiszem a 849-ben.Ott már rég ez a modszer van!!!Csak gondoltam leírom ezt mert ez a dolog amit az Erste bank írt az nem ÚJ hír!!!Ez már volt és van:)üdv.mindenki

Szólj hozzá Te is!

Rengeteg pénz ömlött az útra

Ha felborul egy teherautó, olykor egészen gusztustalan dolgok kenődnek az aszfaltra. Ezúttal azonban rengeteg pénz borította ...

A Porschénak mindent lehet?

Tizenkilencre húzott lapot ezzel a színezéssel a német gyártó, döntsétek el Ti, hogy illik-e a márkához

Elakadt Ladán ennyire jót ritkán röhög az ember

Nehéz eldönteni, hogy kívül vagy belül áztak-e el jobban a felvételen szereplő srácok. Annyi biztos, hogy elakadt Ladán ennyire ...

Átlagos garázs volt, F1-es boksz lett

A Renault meglepett egy Clio RS-tulajdonost, akinek átlagos garázsában hatalmas átalakításokat eszközöltek.

Hangtalan, szagtalan

Mennyire lehet takarékos egy tágas szabadidő-autó, ha konnektorból is tölthetjük?

F1: A Lotus semmi jót nem vár Monzától

Romain Grosjean és Pastor Maldonado szerint a Lotus szenvedni fog a hétvégi Olasz Nagydíjon, a csapatnak a szingapúri versenyre ...

Titokzatos új modell a Suzukitól

A Worldcarfans.com egyelőre nem azonosított Suzuki prototípusról közölt felvételeket. Mini egyterűnek tűnik.

F1: Vettel szerint brutális a monzai pálya

Sebastian Vettel és Daniel Ricciardo szerint egyaránt nehéz összerakni egy igazán jó kört az Olasz Nagydíjnak otthont adó monzai ...

Csupasz és nagyon siet

Az egykori caterhames mérnökök által alapított Zenos Cars tavaly mutatta be első modelljét, a burkolatlan E10-est. Most itt a ...

5 videó, amit imádni fognak a kutyások

A nap kérdése: miért szeretnek a kutyák kihajolni az ablakon?


F1: A dobogóért küzdhet a Force India?

Bár a fejlesztési versenyben és a bajnokságban is lemaradtak nyáron, a Force Indiánál sokat várnak a monzai pályától, a hétvégi ...


Ezért ne vigyél nőt a versenypályára

Amikor az embert megpróbálja kilapítani másfél tonna, kontrollálatlanul repülő acél, nem hiányzik a nyakára még egy ijedős őzike. ...


A Ford Focus beelőzte a ©koda Octaviát

Augusztusban is nőtt a forgalomba helyezett új autók száma Magyarországon. Az Octavia csak második lett a modellek versenyében.


Ismét gyártja nyugdíjazott modelljét a Toyota

Tíz év szünet után visszatér a Land Cruiser 70, hogy megörvendeztesse rajongóit. Csupán 12 hónapig lesz kapható.


Meghalt az F1 nagy öregje

Elhunyt a Forma-1-es versenyszervezők egyik veteránja, a Paul Ricard, a szepangi és az abu-dzabi pálya atyja.


1
Balszerencsés hétvége Csehországban

Balszerencsés hétvége Csehországban

Jól indult a csehországi verseny a magyar kamionos csapat számára, aztán jött a hideg zuhany.


F1: Együtt maradna Bottas és a Williams

A Forma-1 egyik új csillagának számító Valtteri Bottas egyelőre nem szeretné elhagyni a Williamst - a csapat is ragaszkodik hozzá. ...


F1: Alonso hétfőtől szabad préda?

Bár a Ferrari-főnök azt állítja, mindkét pilótája marad a csapatnál, sajtóértesülések szerint Fernando Alonso mától szabadon ...


Hétfőtől csak sárga taxi jöhet Budapesten

Az új taxirendelet egy évvel ezelőtti bevezetése után minden taxisnak meg kellett újítania engedélyét, annak egyik feltétele ...


Autótöréssel mutatkozott be az F1-es tini

Ciki epizóddal végződött a Red Bull új csodagyereke, Max Verstappen első Forma-1-es bemutatója, a Toro Rossót a falnak küldte ...


A nap képe - oldtimerek égtek el Monoron

Egy ablakgyártó cég telephelyének 300 négyzetméter alapterületű raktára gyulladt ki és lángolt teljes terjedelmében Monoron.