Az Audi A8-ast látva, főleg a hosszított tengelytávú L verziót, nem épp a sárban való dagonyázás jut eszünkbe. Pedig a német autópályák ura erre is képes, amit egy ázsiai sofőr a következő, virálisan terjedő felvételen bizonyított.
Zavarba ejtő könnyedséggel vág neki egy sáros emelkedőnek, csak az autó hossza jelent némi akadályt, de miután végzett a szűk kanyarral, még a nagy teljesítményű, aszfaltra optimalizált abroncsokon is sikerül felkapaszkodnia.
A felvételen jól látszik, hogy ez a jelenleg még 2026-ig kapható generáció ráncfelvarrás előtti verziója. Ez az Audi A8 a negyedik generációs (D5, vagy belső nevén 4N) verziója, ami két V6-os motorral debütált:
- 55 TFSI (Benzin): Ez egy 3.0 literes, turbófeltöltős, V6-os benzinmotor volt, amely 340 lóerőt teljesített.
- 50 TDI (Dízel): Ez egy 3.0 literes, turbófeltöltős, V6-os dízelmotor volt, 286 lóerővel.
Ezeket követték az erősebb V8-asok (a 4.0 TDI és a 4.0 TFSI, a dízel 435, a benzines 460 lóerő teljesítményre képes), valamint egy konnektorról tölthető hibrid verzió, és mindegyiknél alapfelszereltség részeként szerepelt az összkerékhajtás.

A csúcsmodell, az S8 a várakozásokkal ellentétben akkor már nem kapta meg a W12-es motort, helyette egy nyolchengeres állította elő az 571 LE csúcsteljesítményt és 800 Nm maximális forgatónyomatékot.

