Sokáig nem volt engedélyezett az Amerikai Egyesült Államokba importálni olyan autókat, mint a Nissan Skyline. Pedig nagyon sokan szívesen kibékültek volna a jobbkormányos kialakítással és a valamivel nehézkesebb alkatrészellátással egy ilyen vérbeli japán sportkupé kedvéért. Most viszont szabad a pálya, ezért sorra bukkannak fel a szép példányok az óceán másik oldalán. Ez a GT-R Nismo Edition ráadásul különleges is.

Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 1
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 2

Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline

Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 16
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 17
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 18
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 19
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 20
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 21
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 22
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 23
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 24
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 25
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 26
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 27
Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 28
Fotó megosztása:

500 darab homologizációs példányt készítettek a Nissan Skyline GT-R Nismo Editionből az A-csoport szabályainak megfelelően. Ezen kívül 60 példányt építettek kifejezetten versenyautónak. Az utcai példányok közül a 279-es sorszámú keresi most új gazdáját. Nem vitték túlzásba a japánok a limitált szériás modellt, ami a külsőt illeti. Pedig dolgoztak rajta nem is keveset. A fegyverszürke színű autó több karosszériaeleme is alumíniumból készült és kivették belőle az ABS rendszert is, mellyel 45 kilogrammot spóroltak. Az autó súlya 1,4 tonna.

Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 29

Nagyobb sebességnél ad több leszorítóerőt a hátsó tengelyre a Nismo Edition hátsó szárnya. Plusz hűtőnyílások vannak az első lökhárítóban, hogy segítsék a motor hűtését, melyre szüksége is volt a nagyobb feltöltők miatt. A híres RB26-os, soros, hathengeres, ikerturbós motor dolgozik az R32-es GT-R-ben és már alapból 280 lóerőt teljesít, ami mellé 353 Nm nyomatéka van. Ám a Nismo Edition nagyobb Garrett T04B turbói, kipufogórendszere és motorvezérlője miatt ennél jóval izmosabb gép lehet.

Igazi csoda ez az érintetlen, ritka Nissan Skyline 30