Andy Barcheck ma is épp úgy tipikus amerikai hot rodokat épít, mint régen, de volt egy olyan projektje, mely kilógott a sorból. Mégpedig egy Honda Civic, melyről néhány embernek viccből azt híresztelte, hogy a Honda egyik titkos autója, amit eredetileg B csoportos raliautónak szántak. Az autóból csupán kettő létezik és a másik példány japánban, egy raktárban pihen, ez viszont valamilyen csoda folytán eljutott az Egyesült Államokba. Pedig nem így van, az autó még ennél is ritkább.

Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 1
Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 2

Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic

Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic

Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 10
Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 11
Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 12
Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 13
Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 14
Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 15
Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 16
Fotó megosztása:

Hiszen egy darab van belőle és azt épp Andy Barcheck építette, aztán versenyzett is vele nhányszor mielőtt eladta. Az autót a Renault 5 középmotoros változata ihlette, mely láthatóan mély nyomot hagyott az alkotáson. A kiszélesített karosszéria egészen gyárinak tűnik, pedig ez is Andy műve. A funkcionális légbeömlőkkel és a széles kerekekkel együtt igazán szép munka. Akárcsak a beltér, melyben a hátsó ülések helyére került a motor és a csövezésből látható, hogy a biztonság és a merevség is szempont volt.

Elképesztő ez a középmotoros Honda Civic 17

Eredetileg egy 2,5 literes, Acurából származó V6 motor dolgozott az autóban, jelenlegi tulajdonosa azonban frissítette kicsit a technikát. Persze megmaradt a márkán belüli erőforrásnál, most egy Acura CL Type-S 225 lóerős 3,2 literes V6-osa van az autóban. Az üzemanyagtank az autó orrába került, a hűtő és a fékek pedig egy Corvette-ből származnak.