Willy König amatőr autóversenyző nem volt elégedett az utcai autók teljesítményével, ezért első alkalommal saját Ferrariját tuningolta fel. Nagy népszerűségre tett szert a módosított 365 GT4 BB, ezért Koenig Special néven vállalkozásba kezdett. Özönlöttek a megrendelések, ami legfőképp annak volt köszönhető, hogy ennél a cégnél semmi nem maradt úgy, ahogyan az eredetileg volt és ez nagyon csábította a vevőket a 70-es és 80-as években. Így volt ez ezzel az 1987-es Ferrari Testarossával is.

Jól látható, hogy az ikonikus, bordázott oldalsó panel lekerült az autóról, cserébe szélesebb lett és új karosszériaelemekkel gazdagodott, amihez szintén sok légbeömlő, új felnik és rengeteg apróság járt. A beltér sem úszta meg, itt mindent pirosba kötöttek, amit csak néhány fekete rész tör meg. A kagylóülésekhez sokpontos biztonsági öv jár, a váltó pedig megmaradt a jó öreg, nyitott kulisszás. Aztán 1996-ban újra a Koenig műhelyébe került az autó, ahol a tulajdonos azt kérte, hogy tegyenek fel az 512M-ről származó elemeket a Ferrarira.

Ezt az őrületes Ferrarit építették a 80-as években 2

A 4,9 literes, 180 fokos hengerszögű V12-es motor eredetileg 390 lóerőt teljesített, de természetesen ez nem Willi König nevéhez méltó, ezért meg sem álltak addig, amíg nem sajtoltak ki belőle több mint 800 lovat. Ezzel már megfutotta a 370 km/órás sebességet is. Álló helyzetből 100-ra bő 3,5 másodperc alatt gyorsul. Ezek ma is komoly számok. Ahogyan a közel 47 millió forintra tippelt eladási ár is.

Ezt az őrületes Ferrarit építették a 80-as években 3