Városban is nagyon kényelmesen használható méretű az EQB
Városban is nagyon kényelmesen használható méretű az EQB
Fotó megosztása:
Teljesen elektromos, de ez kívülről aligha látszik rajta
Teljesen elektromos, de ez kívülről aligha látszik rajta
Fotó megosztása:
A LED-csíkkal összekötött első lámpák látványosak, mindenki megnézi
A LED-csíkkal összekötött első lámpák látványosak, mindenki megnézi
Fotó megosztása:
A divatozással szemben ez nem egy kupétetős valami, hanem egy autó formájú SUV
A divatozással szemben ez nem egy kupétetős valami, hanem egy autó formájú SUV
Fotó megosztása:
A gyártó szerint 420 kilométerre elég hatótávot képes tárolni az akkumulátorában
A gyártó szerint 420 kilométerre elég hatótávot képes tárolni az akkumulátorában
Fotó megosztása:
Akár 100 kilowattos töltésre is képes, 80%-hoz közeledve a töltés lassul
Akár 100 kilowattos töltésre is képes, 80%-hoz közeledve a töltés lassul
Fotó megosztása:
Oszlopfüggő, mennyivel tölt az EQB, ezen például maximum 42 kW-tal tudott tölteni, így kb. 25 perc volt 60-ról 100%-ra a töltés
Oszlopfüggő, mennyivel tölt az EQB, ezen például maximum 42 kW-tal tudott tölteni, így kb. 25 perc volt 60-ról 100%-ra a töltés
Fotó megosztása:
Sok már az elektromos autó, de napközben is találni szabad töltőoszlopot a városban
Sok már az elektromos autó, de napközben is találni szabad töltőoszlopot a városban
Fotó megosztása:
11 kilowattos, AC- és 100 kilowattos DC-töltésre képes
11 kilowattos, AC- és 100 kilowattos DC-töltésre képes
Fotó megosztása:
A 4Matic itt két különálló motort jelöl
A 4Matic itt két különálló motort jelöl
Fotó megosztása:
Ez az erősebbik, 292 lóerő és 520 Nm nyomaték a rendszerteljesítmény
Ez az erősebbik, 292 lóerő és 520 Nm nyomaték a rendszerteljesítmény
Fotó megosztása:
Szolid jelzés az első sárvédőn
Szolid jelzés az első sárvédőn
Fotó megosztása:
AC-ről hat órába telne teljesen feltölteni, erről a 42 kilowattosról "csak" 1,5
AC-ről hat órába telne teljesen feltölteni, erről a 42 kilowattosról "csak" 1,5
Fotó megosztása:
Elképesztően csendes, alig hallani zajt menet közben még autópályán is
Elképesztően csendes, alig hallani zajt menet közben még autópályán is
Fotó megosztása:
Speciális kis légellenállású AMG felnik 18 colos méretben
Speciális kis légellenállású AMG felnik 18 colos méretben
Fotó megosztása:
Nagy ablakok, meredek hátfal, ez egy praktikus fazon
Nagy ablakok, meredek hátfal, ez egy praktikus fazon
Fotó megosztása:
Teljesen zárt az orra, mégis hagyományosan díszes a hűtőmaszk
Teljesen zárt az orra, mégis hagyományosan díszes a hűtőmaszk
Fotó megosztása:
Sokféle forma, szép illesztések, nem kiemelkedően jó anyagok
Sokféle forma, szép illesztések, nem kiemelkedően jó anyagok
Fotó megosztása:
Kézi állítású ülések egy 30 milliós Mercedesben, de ezek legalább könnyebbek
Kézi állítású ülések egy 30 milliós Mercedesben, de ezek legalább könnyebbek
Fotó megosztása:
14 centis sínen tologatható a hátsó üléssor
14 centis sínen tologatható a hátsó üléssor
Fotó megosztása:
401 kilométer volt a legtöbb, amit kiírt, 350 volt a maximum, amit elment egy töltéssel
401 kilométer volt a legtöbb, amit kiírt, 350 volt a maximum, amit elment egy töltéssel
Fotó megosztása:
A vezetési stílusunknak megfelelő és az elérhető legtöbb hatótávot is mutatja
A vezetési stílusunknak megfelelő és az elérhető legtöbb hatótávot is mutatja
Fotó megosztása:
Az MBUX most nem volt valami bombabiztos
Az MBUX most nem volt valami bombabiztos
Fotó megosztása:
Az esti fényekben igazán szép tud lenni az utastér
Az esti fényekben igazán szép tud lenni az utastér
Fotó megosztása:
Gyönyörűek, de a körülöttük lévő lakkfekete dombormű nagyon recseg
Gyönyörűek, de a körülöttük lévő lakkfekete dombormű nagyon recseg
Fotó megosztása:
Ebben a látványban nagyon jó élmény utazni
Ebben a látványban nagyon jó élmény utazni
Fotó megosztása:
A tapipad használata nem túl nehéz, de a tekerő még mindig jobb megoldás
A tapipad használata nem túl nehéz, de a tekerő még mindig jobb megoldás
Fotó megosztása:
A kormány érintőpadjaival könnyen kezelhetőek a kijelzők
A kormány érintőpadjaival könnyen kezelhetőek a kijelzők
Fotó megosztása:
Ennyi csomagtér marad hét ülés mögött, öt üléssel 465 liternyi a hely
Ennyi csomagtér marad hét ülés mögött, öt üléssel 465 liternyi a hely
Fotó megosztása:
Hátra inkább csak gyerekek üljenek
Hátra inkább csak gyerekek üljenek
Fotó megosztása: