Röviden – Škoda Enyaq Coupé iV | |
---|---|
Mi ez? | A Škoda első teljesen elektromos modellje, az Enyaq iV sportosabb kinézetű, kupé változata |
Mit tud? | Kupékasztniban is tágas, otthonos, igazán minőségi belsőt hoztak össze villanyautóként is szerethető, papíron 500 kilométeres hatótával |
Mibe kerül? | Egyelőre hiába keresnéd itthon a konfigurátorban, nincs benne a kupé Enyaq |
Kinek jó? | Aki egyedi megjelenésű, tisztességes hatótávú elektromos autóra vágyik, amiben még el is fér, az jó helyen jár |
Elég jól ráérzett a Škoda a mezei Enyaqra is, megjelenése óta úgy 115 ezer darabot rendeltek belőle, és a felszereltségen sem spóroltak, a vásárlók 70 százaléka a 80-as változatot választotta – 50, 60 és 80-as kivitel is készül belőle, nettó 52, 58, vagy 77 kWh-s akkumulátorcsomaggal – és nem fukarkodtak a Crystal Face fantázianevű világító hűtőmaszk kiválasztásakor sem – ezt a vevők bő 40 százaléka érezte szükségesnek -, valamint a gigantikus, 21 colos felniből is szép mennyiség fogyott. Aztán fogták magukat, és 19-re még egy lapot húztak: elkészült a még vonzóbb, kupéváltozat is az első villany-Škodából. És úgy fest, jó a lapjárás, csak hát a nemzetközi helyzet, az épp egyre fokozódik, így egy darabig még nem lepik el az utcát a kupé Enyaqok.
“>
Ami ma divatos és menő, – tisztán elektromos hajtás, szabadidő-autós kasztni kupé formájúra reszelve, high tech szolgáltatások, jópofa hülyeségek – azt a Škoda mind felnyalábolta, összegyúrta és megcsinálta belőle az Enyaq Coupé iV-t. Ami amellett, hogy bitang jól néz ki, – jó, ez ízlés kérdése – élhető méretű, otthonos belsőt is kínál. Igen, a csehek ezzel a kupéformával is össze tudtak hozni egy, a hátsó ülésen utazva is élvezhető, praktikus elektromos autót.


Íme minden idők legerősebb, legmenőbb Škodája – elektromos hajtással
Íme minden idők legerősebb, legmenőbb Škodája – elektromos hajtással





































































































