Változott az első lökhárító formája
Változott az első lökhárító formája
Fotó megosztása:
Bitang fénnyel világítanak a LED-es fényszórók
Bitang fénnyel világítanak a LED-es fényszórók
Fotó megosztása:
Változott a hátsó lámpatest is
Változott a hátsó lámpatest is
Fotó megosztása:
R-Line logo a hűtőmaszkban
R-Line logo a hűtőmaszkban
Fotó megosztása:
Az első kamerát az emblémába rejtették
Az első kamerát az emblémába rejtették
Fotó megosztása:
Minden LED-es a fényszóróban
Minden LED-es a fényszóróban
Fotó megosztása:
Újabb R-Line embléma
Újabb R-Line embléma
Fotó megosztása:
Préselt él a kilincs vonalában
Préselt él a kilincs vonalában
Fotó megosztása:
Hangsúlyosabbá vált a Passat felirat
Hangsúlyosabbá vált a Passat felirat
Fotó megosztása:
Az embléma nyitja a csomagtartót és ott lakik a tolatókamera szeme is
Az embléma nyitja a csomagtartót és ott lakik a tolatókamera szeme is
Fotó megosztása:
Új a fénydizájn is
Új a fénydizájn is
Fotó megosztása:
Jáj, ez fájdalmas csalódás, de messziről jól fest
Jáj, ez fájdalmas csalódás, de messziről jól fest
Fotó megosztása:
Adalékkal tiszta a dízelmotor
Adalékkal tiszta a dízelmotor
Fotó megosztása:
Friss ajtókárpit, óriási zsebekkel
Friss ajtókárpit, óriási zsebekkel
Fotó megosztása:
Jól használható belső, kényelmes üléssel
Jól használható belső, kényelmes üléssel
Fotó megosztása:
Alul lapított lett a kormány
Alul lapított lett a kormány
Fotó megosztása:
2020-ban már el lehetne felejteni ezt a hatalmas váltókart
2020-ban már el lehetne felejteni ezt a hatalmas váltókart
Fotó megosztása:
Ezer éve így néz ki a klímavezérlő panel
Ezer éve így néz ki a klímavezérlő panel
Fotó megosztása:
Jobb minőségű anyagokat kapott a felfrissült Passat
Jobb minőségű anyagokat kapott a felfrissült Passat
Fotó megosztása:
Kézzel mozgatható előre-hátra, de a háttámla elektromos mozgatású
Kézzel mozgatható előre-hátra, de a háttámla elektromos mozgatású
Fotó megosztása:
Teljesen digitális a műszerfal
Teljesen digitális a műszerfal
Fotó megosztása:
Az utóbbi idők egyik legjobban használható, fedélzeti rendszere
Az utóbbi idők egyik legjobban használható, fedélzeti rendszere
Fotó megosztása:
Az óra helyét büszke Passat felirat bitorolja
Az óra helyét büszke Passat felirat bitorolja
Fotó megosztása:
USB C aljzat a váltó mellett
USB C aljzat a váltó mellett
Fotó megosztása:
Start-Stop gomb
Start-Stop gomb
Fotó megosztása:
USB C a könyöklőben is
USB C a könyöklőben is
Fotó megosztása:
R-Line hímzés az ülés háttámlájában
R-Line hímzés az ülés háttámlájában
Fotó megosztása:
A kormány sem úszta meg R logo nélkül
A kormány sem úszta meg R logo nélkül
Fotó megosztása:
Elképesztő lábtér a hátsó sroban
Elképesztő lábtér a hátsó sroban
Fotó megosztása:
Gyorsan esik a tetőív
Gyorsan esik a tetőív
Fotó megosztása:
Kissé szerencsétlenül lógó könyöklő
Kissé szerencsétlenül lógó könyöklő
Fotó megosztása:
Síalagút hosszú dolgoknak
Síalagút hosszú dolgoknak
Fotó megosztása:
Saját klímavezérlő a hátsóknak
Saját klímavezérlő a hátsóknak
Fotó megosztása:
230 volt, 12 volt és újabb USB C csatlakozó
230 volt, 12 volt és újabb USB C csatlakozó
Fotó megosztása:
Fent iszonyúan messzire lóg az ajtó
Fent iszonyúan messzire lóg az ajtó
Fotó megosztása:
Gombnyomásra nyílik, csukódik a csomgatrtófedél
Gombnyomásra nyílik, csukódik a csomgatrtófedél
Fotó megosztása:
Elegáns szatyorkampó, nemcsak szatyroknak
Elegáns szatyorkampó, nemcsak szatyroknak
Fotó megosztása:
Okosan a magasból világít a lámpa
Okosan a magasból világít a lámpa
Fotó megosztása:
Majdnem tökéletesen sík a csomagtartó padlója
Majdnem tökéletesen sík a csomagtartó padlója
Fotó megosztása:
Pótkerék nincs, csak a helye
Pótkerék nincs, csak a helye
Fotó megosztása:
190 lóerő és 400Nm jön a motorból
190 lóerő és 400Nm jön a motorból
Fotó megosztása:
Gázteleszkóp tartja a motorháztetőt
Gázteleszkóp tartja a motorháztetőt
Fotó megosztása: