Röviden – Suzuki Jimny aut. | |
---|---|
Mi ez? | A Suzuki apró terepjárója, a Jimny 2018 óta létező negyedik generációs változata, automata váltóval |
Mit tud? | Klasszikus terepjáró-technika került az apró, kockaforma járgány alá, ami így jól boldogul úttalan körülmények között is |
Mibe kerül? | Sajnos a hazai pályafutása befejeződött, már nem kapható az új Suzuki Jimny |
Kinek jó? | Terepen dolgozók munkaeszköze ugyanúgy lehet, mint szeretett második- vagy hobbiautó |
A Suzuki Jimny roppant szórakoztató kis autó, ami már rögtön a modell nemzetközi bemutatóján kiderült. Aztán nem hagytuk ki a magyar Jimny bemutatót sem, aztán pedig jött belőle a tesztautó is, így egy hétig nonstop örülhettünk neki, de időközben a Suzuki rendezett egy terepnapot is, mert feltételezték, hogy különben soha nem derül ki az autóról, hogy mire is képes.
Ezt egész jól gondolták, ugyanis, hiszen a saját szakállára senki nem megy be vele egy medencényi vízbe és azt sem szívesen próbálja ki, hogy milyen egy 100 százalékos – 45 fokos dőlésszögű – lejtőn learaszolni vele, illetve félúton megállva, felfelé tolatni vele. De ha egy tapasztalt oktató mondja, hogy csináljuk, nem lesz baj, az mindjárt más.
Legutóbb, alig pár hete pedig egy lakóautónak is használható, világjáró Jimnyről írtunk. Igazából már nagyjából minden tudunk a legvidámabb Suzukiról, most, miután már nem lesz belőle több a hazai piacon, mégis elhoztunk belőle egy automata váltós példányt. Ezt már csak az íze kedvéért. Meg persze azért, hogy jó legyen nekünk.