| Röviden – Opel Combo Life 1,5 D aut. | |
|---|---|
| Mi ez? | Az Opel áruszállitó ikertestvérrel rendelkező egyterűje. Közvetlen rokonságban a PSA Berlingo/Rifter modelljeivel. Itt most öt üléssel, nyolcfokozatú automata váltóval és erős dízelmotorral |
| Mit tud? | Mindenre jó családi autó, bitang nagy bendővel, tele okos megoldásokkal |
| Mibe kerül? | Az Opel Combo árlistája az 1,2-es, 110 lovas benzinessel indul 6 millió forinttól, a tesztautó alapára nagyjából 7 millió forint, ami felextrázva már hajszál híján a 10 millió forintot is eléri |
| Kinek jó? | Családoknak, aktív életet élőknek ideális, mert az égvilágon minden és mindenki belefér |

Szépen lassan szinte már az összes hagyományos alapokra épülő egyterű kihalt, vagy csak szenved, mióta a nagy SUV-őrület elvette a munkájukat. Hiszen így vagy úgy, de hét ülés egy szabadidő-autóban is elfér, és még jobban is fest a ház előtt, mint egy törpe kisbusz. Egyedül a Berlingo-osztályú tolóajtós utazókockák azok, amik még tartják magukat, amik az árukért elképesztő belső teret és variálhatóságot nyújtanak.




Az nem kétséges, hogy kevés annyira praktikus, sokféleképpen használható autó létezik, mint amilyen a tolóajtós furgonból polgáriasított személyautó. Szebb, nagyobb presztízsű, menőbb biztos számtalan van, de okosabb tuti nincs. A franciák jó ideje sikerrel gyártanak autókat ebben a kategóriában, és most a francis és német cég egyesülése uþán már Opel változatban is kapható.
Kétféle hosszal, tengelytávval kapható, ez a normál hosszúságú változat
A Peugeot Rifter, a Citroën Berlingo és az Opel Combo ugyanarra az alapra épül, legfeljebb hangulatukban van némi különbség, hogy mindenki eldönthesse, az elegánsabb, vagy a mókásabb megjelenésű áll-e közelebb az ízléséhez. Az Opel Combo valahol középen helyezkedik el, se nem vicces, se nem kimondottan elegáns. Olyan kis közepes, megfontolt, opeles stílusjegyekkel megbolondítva.












