Egy limitált szériás Dacia Dokker járt nálunk, ami nem csak baromi tágas és vagány, de még árcédulája is igen baráti, ahhoz képest, amit a többi hasonló modell nyújt ilyen felszereltséggel.
Mi ez? |
A Dacia Dokker Stepway frissített változata, abból is egy limitált kiadás, ami az Outdoor nevet viseli. |
Mit tud? |
Óriási térkínálatot nyújt megfizethető áron, igazi családálló strapabíró, nem kell sajnálni. |
Mibe kerül? |
A Dokker Stepway 1,5 literes, 90 lóerős dízelmotorral 4,15 millió forintba kerül, az Outdoor változat 4,25 millió. |
Kinek jó? |
Akiknek az autó tényleg egy szállítóeszközt jelent, nincs ideje minden egyes percben arra ügyelni, hogy jaj nehogy valami baja legyen, és van minimum két, de inkább három gyermeke, akikkel kényelmesen be szeretne férni az autóba. Jöhet a kutya is. |
Első daciás élményem családunk első autójához köthető, egy vajszínű 1310 szedánhoz, aminek legtöbbet a hátsó ülésén utaztam. Aztán eltelt jó pár év, a családi Dákó visszavándorolt Romániába, később megjelentek az új Daciák a Renault égisze alatt – volt szerencsém kipróbálni az első Dustert és a Lodgyt is -, azóta pedig nagyot fordult a világ, ma már csak az mondja, hogy a Dacia egy kalap lópikula, aki még nem próbálta soha az “új” modelleket, vagy szemellenzővel jár és leragadt a szocializmusban.
A helyén kell kezelni a mai Daciákat, ennyi a titok, és akkor még beléjük is lehet szeretni. Hatványozottan igaz ez a Dokker Stepway modellfrissítésére is, ami legalább annyira aranyos, mint eddig, tágas, praktikus és telepakolták mindenféle kényelmi extrával.

Nincs jobb választás ár-érték arányban ennél a Daciánál
Kattints a képre és nyílik a galéria
Kattints a képre és nyílik a galéria
Fotó megosztása:
A közel 4,4 méter hosszú Daciával nem nehéz a manőverezés, de szokni kell
A közel 4,4 méter hosszú Daciával nem nehéz a manőverezés, de szokni kell
Fotó megosztása:
Mindkét oldalon nyitható tolóajtók
Mindkét oldalon nyitható tolóajtók
Fotó megosztása:
A kitámasztható hátsóajtók mögött 800 literes raktér terpeszkedik
A kitámasztható hátsóajtók mögött 800 literes raktér terpeszkedik
Fotó megosztása:
Katonásan teszi a dolgát és akkor sem sértődik meg, ha elhanyagoljuk
Katonásan teszi a dolgát és akkor sem sértődik meg, ha elhanyagoljuk
Fotó megosztása:
Hosszútávon kényelmetlen az ülőlap
Hosszútávon kényelmetlen az ülőlap
Fotó megosztása:
Ezeket a sárga betéteket nem kellett volna erőltetni, ez az utastér leggagyibb pontja
Ezeket a sárga betéteket nem kellett volna erőltetni, ez az utastér leggagyibb pontja
Fotó megosztása:
A hátul ülők még asztalkát is kapnak, ám ha nagyra nőttél, ezt esélyed nem lesz felhajtani
A hátul ülők még asztalkát is kapnak, ám ha nagyra nőttél, ezt esélyed nem lesz felhajtani
Fotó megosztása:
Rém egyszerű kezelni a 7 colos érintőkijelzőt
Rém egyszerű kezelni a 7 colos érintőkijelzőt
Fotó megosztása:
Nem túl nagy a kesztyűtartó, de felette van egy másik rekesz, amibe pakolhatunk ezt-azt
Nem túl nagy a kesztyűtartó, de felette van egy másik rekesz, amibe pakolhatunk ezt-azt
Fotó megosztása:
A csomagtér 3 köbméteresre bővíthető, az ülések felhajtásával
A csomagtér 3 köbméteresre bővíthető, az ülések felhajtásával
Fotó megosztása:
1,5 literes turbódízel, 90 lóerővel
1,5 literes turbódízel, 90 lóerővel
Fotó megosztása: