Méretek: 4253x1800x1441 mm
Méretek: 4253x1800x1441 mm
Fotó megosztása:
Ez a legcsúnyább mai MINI: halszerűen bamba tekintet párosul kellemetlen arányokkal. És a pofája a legborzasztóbb
Ez a legcsúnyább mai MINI: halszerűen bamba tekintet párosul kellemetlen arányokkal. És a pofája a legborzasztóbb
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2670 mm
Tengelytáv: 2670 mm
Fotó megosztása:
Szűk helyen pakoláskor még praktikus is lehet a szokatlan hátsó ajtópár
Szűk helyen pakoláskor még praktikus is lehet a szokatlan hátsó ajtópár
Fotó megosztása:
133 ezer forint a 18-as felniszett felára
133 ezer forint a 18-as felniszett felára
Fotó megosztása:
Rettentő bamba ez a tekintet, a rajzfilmben a hipnotizált szereplők néznek ki így
Rettentő bamba ez a tekintet, a rajzfilmben a hipnotizált szereplők néznek ki így
Fotó megosztása:
A szokásos MINI-belső, körökkel és nagy krómos billenőkapcsolókkal
A szokásos MINI-belső, körökkel és nagy krómos billenőkapcsolókkal
Fotó megosztása:
Az ötletes és különleges dizájn nem megy a funkcionalitás rovására, a MINI-k HMI-je az egyik leglogikusabb, legmegtanulhatóbb az összes mai kocsi közül
Az ötletes és különleges dizájn nem megy a funkcionalitás rovására, a MINI-k HMI-je az egyik leglogikusabb, legmegtanulhatóbb az összes mai kocsi közül
Fotó megosztása:
A tolatókamera képe éles, színes, kontrasztos
A tolatókamera képe éles, színes, kontrasztos
Fotó megosztása:
A menürendszer vicces grafikája mögött szervezett, logikus rend uralkodik
A menürendszer vicces grafikája mögött szervezett, logikus rend uralkodik
Fotó megosztása:
Kis helyen is elfér sok fizikai gomb: nem kell mászkálni a menüben, ha egy-egy mélyebb klíma- vagy rádió-funkciót keresünk
Kis helyen is elfér sok fizikai gomb: nem kell mászkálni a menüben, ha egy-egy mélyebb klíma- vagy rádió-funkciót keresünk
Fotó megosztása:
A sebességérték nehezen leolvasható - lenne, ha nem lenne HUD
A sebességérték nehezen leolvasható - lenne, ha nem lenne HUD
Fotó megosztása:
Elegánsak, kidolgozottak, szépek a részletek, az átmenetek
Elegánsak, kidolgozottak, szépek a részletek, az átmenetek
Fotó megosztása:
Igazi kis luxusautó a Clubman, méretéhez és árához képest is igényes, rendezett mindene
Igazi kis luxusautó a Clubman, méretéhez és árához képest is igényes, rendezett mindene
Fotó megosztása:
Az ülés kicsi és kemény tömésű, de van sok BMW, ami rosszabb
Az ülés kicsi és kemény tömésű, de van sok BMW, ami rosszabb
Fotó megosztása:
A memóriás-motoros szék felára, atyaúristen: 400 ezer forint
A memóriás-motoros szék felára, atyaúristen: 400 ezer forint
Fotó megosztása:
Skótkocka-minta a kesztyűtartó fenekén: tele van a kocsi ilyen vicces kis meglepikkel
Skótkocka-minta a kesztyűtartó fenekén: tele van a kocsi ilyen vicces kis meglepikkel
Fotó megosztása:
Hátsó ajtóbelső, iparművészeti remek ez is
Hátsó ajtóbelső, iparművészeti remek ez is
Fotó megosztása:
A hátsó ajtó csak optikailag hosszú, valójában elég szűk a ki-beszálláshoz a nyílás
A hátsó ajtó csak optikailag hosszú, valójában elég szűk a ki-beszálláshoz a nyílás
Fotó megosztása:
Rendezett, nagyautós kialakítás hátul is
Rendezett, nagyautós kialakítás hátul is
Fotó megosztása:
Minden funkcionális tárgy esztétikus is, ezt nem sok más márka tudja ilyen zseniálisan
Minden funkcionális tárgy esztétikus is, ezt nem sok más márka tudja ilyen zseniálisan
Fotó megosztása:
Az üvegtető felára 326 ezer forint
Az üvegtető felára 326 ezer forint
Fotó megosztása:
Fejtér: pont elég 181 centinek hátul
Fejtér: pont elég 181 centinek hátul
Fotó megosztása:
Lábtér magam mögött: nem sok, de élhető
Lábtér magam mögött: nem sok, de élhető
Fotó megosztása:
A Clubman legviccesebb része
A Clubman legviccesebb része
Fotó megosztása:
Még az ajtóbelső is pakolható
Még az ajtóbelső is pakolható
Fotó megosztása:
Rekesz a raktérpadló alatt
Rekesz a raktérpadló alatt
Fotó megosztása:
Sok kis okos részlet a 360-1250 literes raktérben
Sok kis okos részlet a 360-1250 literes raktérben
Fotó megosztása:
Lyukas a gépháztető
Lyukas a gépháztető
Fotó megosztása:
192 lóerős a kétliteres BMW-turbómotor a Cooper S-ben
192 lóerős a kétliteres BMW-turbómotor a Cooper S-ben
Fotó megosztása:
MINI-kulcs: ez is vicces
MINI-kulcs: ez is vicces
Fotó megosztása:
A Clubman kiváló menekülőút, ha valaki nem akar unalmas prémium-kompaktot vagy kombit
A Clubman kiváló menekülőút, ha valaki nem akar unalmas prémium-kompaktot vagy kombit
Fotó megosztása:
A Clubman kiváló menekülőút, ha valaki nem akar unalmas prémium-kompaktot vagy kombit
A Clubman kiváló menekülőút, ha valaki nem akar unalmas prémium-kompaktot vagy kombit
Fotó megosztása: